Armin is weer de beste plaatjesdraaier vd wereld !!

trouwens, ik heb genoeg tracks hier gepost die mensen kunnen downloaden of gewoon van kunnen en mogen samplen of wat dan ook.... :okdan:
mij hoor je ook niet zeuren daarover terwijl ik die tracks zelf gemaakt heb..


edit : KLAAR! :)
 
Gelukkig hebben we alleen maar grote namen hier op het forum. :D En uh die "Lady Aida" ?!? is zij zo vernieuwend dat niemand haar kent? :) terwijl ze klinkt als een slechte musical :)

De afgunst druipt weer uit het topic, ik zou zeggen, probeer ook maar eens jezelf te verlochenen en zo populair te worden.

hou toch eens op met die flauwe manier van discussieren!


Persoon A doet uitspraak X. Persoon B stelt dat de handelingen of uitspraken van A niet consistent zijn met de waarheid van uitspraak X. Daarom is X niet waar.

[ame="http://nl.wikipedia.org/wiki/Jijbak"]Persoon A doet uitspraak X. Persoon B stelt dat de handelingen of uitspraken van A niet consistent zijn met de waarheid van uitspraak X. Daarom is X niet waar.
 
Wie is hier A, B of X? ;) maaruh strekking is duidelijk lijkt me, tis weer afzeiken om het afzeiken.

Ik snap echt niet waarom mensen anderen het succes niet gunnen? Ben ook helemaal geen Armin fan, maar heb wel respect voor wat die jongen in de afgelopen 15 jaar bereikt heeft. Daar kunnen wij met z'n allen alleen maar van dromen. Het kan je smaak zijn of niet, maar die jongen staat daar niet voor niets.
 
Ik zie een steeds terugkerende driehoek: Armin-Raphie-Bass........

inderdaad
waarbij armin altijd blote billen barbie kutmuziek maakt
bass altijd pijn in zn haar heeft
en raphie financieel succes weer s verwart met kwaliteit
 
Over smaak valt niet te twisten zullen dan maar weer eens zeggen. :)
hoe kan iemand uberhaupt succesvol zijn als niemand er iets aan vindt?
of heeft z'n publiek ook geen smaak?
 
Tja wie weet komt er over twintig jaar wel een Eurotrance revival, net zoals bij Italo. Dat connaisseurs zeg maar de enige tien lekkere platen uit de berg van één miljoen baggertracks weten te zeven en er dan lekker nostalgisch over gaan doen.
 
Tot die tijd blijf ik bij mijn standpunt dat Eurotrance de houdbaarheid heeft van een pak melk, en oeps, ik geloof dat hij al een tijdje open buiten de koelkast staat :mega:
 
Over smaak valt niet te twisten zullen dan maar weer eens zeggen. :)
hoe kan iemand uberhaupt succesvol zijn als niemand er iets aan vindt?
of heeft z'n publiek ook geen smaak?

Ach iedereen loopt te roepen dat er in de jaren '70 zoveel fantastische muziek gemaakt, en dus ook gekocht werd. Helemaal niet waar. Ik kom regelmatig op rommelmarkten en duik dan altijd de platenbakken in, en je mag in je handjes knijpen als je een Stones plaat tegen komt, aan wie ik zelfs nog een gruwelijke hekel heb.

Laat iedere jaren '70 zwijmelaar maar eens voor straf een selectie van willekeurig de éérste tien jaren '70 platen die ik op een rommelmarkt tegen kom achter elkaar aan één stuk zonder skippen afluisteren, en gegarandeerd dat tegen kant A van plaat drie de geknevelde luisteraar met bloedende oren gilt om het alsjeblieft af te zetten, als een soort alternatieve openingsscène van Hellraiser I.

Is het echt waar dat in het Gouden Muziek Decennium 60-70 90% van de aangeschafte muziek rommel was? Jazeker! Ze konden kiezen uit Led Zeppelin, Pink Floyd, The Doors, Crossby, Stills, Nash & Young of desnoods de Stones en nog veel meer ge-wel-dige muziek, maar wat kocht men?: Zangeres Zonder Naam, Alle Tien Goed, Venlose Carnavalsparade of Boney M. En echt met bakken tegelijk.

Dus zeg het maar Raphie: bind je in met je "mensen kopen het dus het moet wel geweldig zijn" argument of ben je klaar voor een heerlijke random jaren '70 sessie? }:|
 
Ik snap je kronkels niet helemaal, natuurlijk is er ontzettend veel meuk, maar wat de meeste van jullie vergeten is dat een aantal van ons de heel scene van acid in de bebop, naar de manic mondays, madhouses en roxies hebben meegemaakt en dus prima weten wat kwaliteitsmuziek is.
voreger ging het al mis met "Move the house, Turn Up the bass etc" tegenwoordig heb je op beatport te veel fruityloops "me too Trance" maar dat is niet echt representatief voor de mp3stick of CDR map van de DJ.

Trance is i.d.d. de Italo van NU. Vroeger was er niet meer dan "Underwater" of "Tarzan Boy" zo was Freeze me IoweU ook al eigenlijk extreem vroege Trance ;)
En er zitten echt wel wat vette juweeltjes in EDM.

Maar ik snap je betoog niet helemaal? je maakt de aanname dat de top10 DJ Mag list CDR map alleen maar uit "me too meuk" bestaat. Weet je de namen die jij noemt maakte ook alleen maar de "progressive" of "symphonic" meuk uit hun tijd..... ALLES is vergangelijk. ASOT en TATW are scraping the barrel here, maar luister bijv maar eens naar ThePerfectMix podcast, daar komen echt hele dikke tracks voorbij

Dus WAT is nu eigenlijk je punt? :D
 
dat de massa inderdaad geen smaak heeft
als je zoveel succes hebt als armin dan is je muziek per definitie niet te haggelen
:D
 
klopt :) maar hier is Armin niet als producer beoordeeld, maar als DJ, dus op basis van zijn muziekkeuze (en dat zijn echt niet alleen kazige ASOT producties)
 
nou , proficiat armin, ben zelf niet zo in de danceparty's en zo, maar het lijkt me / is toch maar weer een hele mooie prestatie :dj:
 
is dat z'n vriendin of zo, die thuis de playlistjes maakt ?
( ben er dus duidelijk helemaal niet in thuis )
 
Ik vind het allemaal prima, het hele mediaspektakel gaat sowieso toch aan mij voorbij omdat ik geen TV heb en al helemaal geen radio luister. Enige roddels die ik verneem zijn die op achterklap van www.nu.nl en wat ik op SF lees.

In de vraag 'wie is Armin?' kan ik mij eigenlijk best vinden, ik maak me eerder zorgen om Tiesto, als Armin niet rond kan komen dan moet Tiesto inmiddels in de bijstand zitten lijkt me.

Euhm, eigenlijk heb ik dus niks te melden behalve, bravo Armin! (wie het ook is dan) :D
 
*BONK* *TOK!*

armin-van-buuren.jpg
 
je kan natuurlijk wel stellen dat als echt belachelijk veel mensen je muziekkeuze top vinden dat je je behoorlijk in het midden begeeft
de wat makkelijker te behappen muziek
als je muzikaal gezien wat intelligenter(slecht gekozen woord, weet ik :D) bent wil je iets meer dan dat veilige midden
ik vind die middenmeuk erg vervelend want het prikkelt me niet genoeg, ik denk dat dat voor veel mensen hier geldt
de afgunst is ook niet alleen maar afgunst, maar ook onbegrip
dat de grote massa genoegen neemt met die meuk, terwijl er nog zoveel meer is
neemt niet weg dat ik t armin gun
prima toch als zalen vol plezier hebben
succes en kwaliteit hebben wel met elkaar te maken maar zijn 2 verschillende dingen
 
Back
Top