Slechtste product demo ooit...

Ergens is het grappig dat er altijd wel weer gezeken moet worden op mensen die enigzins succes hebben met wat ze graag doen. Jullie zijn net een stel jaloerse kleutertjes.
 
Ergens is het grappig dat er altijd wel weer gezeken moet worden op mensen die enigzins succes hebben met wat ze graag doen. Jullie zijn net een stel jaloerse kleutertjes.


Ik ben inderdaad wel jaloers op die meneer met de SDD1000
Die effect settings die hij heeft gebruikt in het filmpje zijn vet!
Ik probeer al een tijdje met mijn Nord Wave het geluid na te maken maar lukt niet echt :P

Als ik dit geluid heb gemaakt zal ik veel aanzien hebben in de: maak bewust een k# draad:koffie:
 
Je kan je maar afvragen of je zoveel beter bent, als je zeikt over zeikers...
 
Wat is er zo slecht aan? :)
.
.
.
.
.
zet je cursor op je avatar.

ohnee dat was vroegeh

Echt americaans ADHD bot. Maar hij is gewoon op, van de demos maken bijna 1200 videos.
 
Laatst gewijzigd:
Wahaha , Geniaal hoe ie probeert vol te houden dat ie der wat van snapt.
Maar de twijfel is te lezen op zijn handen, onlogische dingen allemaal.

Deed me wel even deugd op deze donkere dagen !
 
Luister, deze thread gaat over de meest irritante demo's. Dat is dus per definitie al subjectief. En dat heeft niets te maken met succes of niet. Ik gun die gasten het allerbeste met hun producten en bedrijfjes.

Maar dat neemt niet weg dat ik me het recht voorbehoud om iets irritant te vinden.
 
Ergens is het grappig dat er altijd wel weer gezeken moet worden op mensen die enigzins succes hebben met wat ze graag doen. Jullie zijn net een stel jaloerse kleutertjes.

+1
mensen anoniem afkraken is nu eenmaal lekker makkelijk en bevredigend voor sommige ;)

Dat iemand hier Bob Moog een irritant ventje noemt zegt genoeg over het feit dat die persoon zelf van toeten nog blazen weet...
 
Dat iemand hier Bob Moog een irritant ventje noemt zegt genoeg over het feit dat die persoon zelf van toeten nog blazen weet...
Ironie, het blijft een moeilijk begrip voor sommigen he. Zal er in 't vervolg 8o)8o)8o)8o)8o) achter zetten. Hoef je je niet stom te voelen als je er daarna een opmerking over maakt.

Er stond boven de video nog eens hartstikke groot "Bob Moog". :gaap:


En zal ik ook eens stoer doen:
Luister, deze thread gaat over de meest irritante demo's. Dat is dus per definitie al subjectief. En dat heeft niets te maken met succes of niet. Ik gun die gasten het allerbeste met hun producten en bedrijfjes.
Maar dat neemt niet weg dat ik me het recht voorbehoud om iets irritant te vinden.
+1 jeeeeeeej, samen sterk ! Laten we een theekransje houden en zeiken over zeikers
 
Sjah, als je de lijn moet verder trekken uit de rest van je commentaar, was die ironie niet echt zo duidelijk

maar bon :D
 
Zijn mandoline demootje is ook erg goed:
http://www.youtube.com/user/IplayMusic2#p/a/u/5/i3caMvLk5HQ
(sorry ik weet het, wellicht speelt niet veel ander volk hier mandoline ...)

Overigens als er nog eens iemand wil klagen over prijzen van synthesizers raad ik ze aan eens naar de prijzen van oude mandolines te kijken:

1923 Gibson F-5 Lloyd Loar Mandolin 'Sold' Signed by Lloyd Loar on July 9, 1923 (the same date as Bill Monroe's Loar). .... Price reduced to $222,400.00 w/ two cases - the original red-lined rectangular case & a deluxe Calton case.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top