Sample Tank 2.5 is Sample Tank Free

Sample Tank mag dan niet nieuw zijn, maar de versie 2.5 welke sinds afgelopen vrijdag beschikbaar is, heeft wel een bijzonder feature. Deze kan je de namelijk gratis downloaden; als een volledig werkende versie met flink wat sounds. De concurrentie zal wel moordend zijn.

attachment.php


SampleTank FREE heeft een speciaal geselecteerde library van 500MB. Je hebt keuze uit; 'acoustic', 'electric', 'electronic' en 'loop sounds' van SampleTank 2.5 XL. Daarnaast de 'orchestral sounds' van Miroslav Philharmonik, de 'synths and keys' van Sonik Synth 2, de 'official Moog™ sounds' van SampleMoog en de 'vintage tron collections' van SampleTron. En verder de '30 available Xpansion Tank 2 style' plus de 'instrument based sounds collections'.

Meer info en de download op www.ikmultimedia.com
 

Attachments

  • STF.jpg
    STF.jpg
    26,3 KB · Bekeken: 93
Last edited by a moderator:
waar staat die authorization app? Overal gekeken op de site. Op de DMG.
Ze hebben t idd weer lekker ontoegankelijk gemaakt.
Is dat nou express....?


Kom op, het gewoon ff een serial authorizen zoals zo vaak, niks ontoegankelijks aan. Dat authorization appje staat gewoon in je program files onder IK multimedia zodra je Sampletank hebt geinstalleerd. Hier werkte alles meteen goed, zelfs offline authorizen.
 
heb t net geinstalleerd, en heel snel weer ge-deinstalleerd. Wat een troep zeg. pfff. Van alle demo sounds zat er 1 bij die wel aardig klinkt, de rest klinkt alleen maar "redelijk" nadat je die vreselijke reverb van ze uitgezet hebt.

als je bijvoorbeeld de voice aah lang aanhoud, hoor je gewoon hoe lomp de sample loopt, erg slecht.


Onoverzichtelijk, slechte sounds, slechte fx, helemaal niks dit. nooit kopen die troep!

-1 :doei:
 
Weet iemand ook hoe het in zijn werk gaat met een demo van Halion Sonic?
Deze zou ik er weleens naast willen proberen.
 
Dat authorization appje staat gewoon in je program files onder IK multimedia zodra je Sampletank hebt geinstalleerd.

Klopt, maar dan moeten ze dat er wel even bijzetten en niet in de bijgesloten PDF zetten dat je de authorization manager online moet downloaden, want dat staat er...
 
Klopt, maar dan moeten ze dat er wel even bijzetten en niet in de bijgesloten PDF zetten dat je de authorization manager online moet downloaden, want dat staat er...

Dat staat er ook: The AM is a standalone application that is to authorize your IK Multimedia products, and it will be included in every product and updates AFTER OCTOBER 2010!

Eerste regel van Chapter 3. Tenzij je een andere pdf als handleiding hebt misschien
 
Ah de authorisation manager zit verstopt in 'programs' voor alle MAC gebruikers, na drie keer crashen lukt het om het zaakje te autoriseren.
 
Laatst gewijzigd:
Op mijn Mac ging het in 1 keer goed,
als standalone en in Garageband.....
 
Het merendeel zijn wel demo sounds. Na 10 dagen verliezen die de polyfonie voor het grootste deel. Maar goed het is toch geinig.
Paul

Ik heb het nu meer dan 10 dagen draaien en ik ben nog geen polyfonie kwijt geraakt.
Dat geldt voor de bijgeleverde sounds, maar ook voor de instrumenten van de XXL versie en Sonic Synth 2 die ik heb gekopieerd naar de "instruments" map.
 
Ik heb hem draaien onder win7/32 op mijn huiskamer PCtje. werkt prima
Ik zou alleen graag mijn eigen sample setjes converteren. hoe ga ik dat doen......
volgens de site zou ik Samplecell kunnen lezen maar dat zie ik niet in het programma.

een Akai CD importeren werkt wel prima.

PS
met de drie knopjes rechts pas je de kleur van het display aan. Handig want oranje is niet echt goed leesbaar
 
PS Met chicken systems translator is het converteren van wat eigen samples toch nog aardig gelukt.

Deze versie mist dus een stuk import,
volgens de handleiding kan je samplecell importeren maar deze funktie zit er volgens mij niet op
 
Back
Top