Sample Tank 2.5 is Sample Tank Free

Sample Tank mag dan niet nieuw zijn, maar de versie 2.5 welke sinds afgelopen vrijdag beschikbaar is, heeft wel een bijzonder feature. Deze kan je de namelijk gratis downloaden; als een volledig werkende versie met flink wat sounds. De concurrentie zal wel moordend zijn.

attachment.php


SampleTank FREE heeft een speciaal geselecteerde library van 500MB. Je hebt keuze uit; 'acoustic', 'electric', 'electronic' en 'loop sounds' van SampleTank 2.5 XL. Daarnaast de 'orchestral sounds' van Miroslav Philharmonik, de 'synths and keys' van Sonik Synth 2, de 'official Moog™ sounds' van SampleMoog en de 'vintage tron collections' van SampleTron. En verder de '30 available Xpansion Tank 2 style' plus de 'instrument based sounds collections'.

Meer info en de download op www.ikmultimedia.com
 

Attachments

  • STF.jpg
    STF.jpg
    26,3 KB · Bekeken: 93
Last edited by a moderator:
Het merendeel zijn wel demo sounds. Na 10 dagen verliezen die de polyfonie voor het grootste deel.

Maar goed het is toch geinig.


Paul
 
This demo is fully functional for a grace period of 10 days. This 10 day period begins from the time you see the Authorization Wizard for the first time, not from installation. Once the 10-day trial period has expired, the software will reduce its polyphony to 4 notes. When using the software as a demo, always click CANCEL on the Authorization Wizard. If you decide to purchase, you can then use the serial number to authorize the demo copy and continue working.


De 500MB die bij de FREE versie zit is een selectie.
Die zijn blijven gewoon geldig.

Van het lijstje dat hier genoemd wordt geld voor een groot deel het bovenstaande.

(dit komt gewoon van de site van IK)

Paul
 
maar je krijgt toch een code waardoor je niet op cancel
hoeft te klikken en dus die 10 dagen periode niet telt?
 
This demo is fully functional for a grace period of 10 days...
De 500MB die bij de FREE versie zit is een selectie. Die zijn blijven gewoon geldig.
...
(dit komt gewoon van de site van IK)
Paul

Volgens mij haal je wat door elkaar.

Ik heb de sounds van XL en Sonik Synth van mijn andere computer gekopieerd in de map instruments waar de Free versie op staat. Die worden keurig herkend. Zal over 10 dagen kijken of daar de polyfonie van wordt verlaagd.
 
Nergens om hoor, maar de geluiden van Sonik Synth 2 klinken voor 90% echt bescheten. Als dit pakket net zo klinkt, bedank ik.
 
Allemaal leuk en aardig hoor en het zal zeker wel aan mij en mijn brakke zondag-ochtend-hoofd liggen, maar ik probeer hem te authorizeren, maar ik kan nergens de authorization manager downloaden (die volgens de handleiding in www.ikmultimedia.com/products) zou moeten staan... Niet dus!

Hebben ze het allemaal weer zitten verstoppen op hun site of ben ik nu zo scheel?
 
Allemaal leuk en aardig hoor en het zal zeker wel aan mij en mijn brakke zondag-ochtend-hoofd liggen, maar ik probeer hem te authorizeren, maar ik kan nergens de authorization manager downloaden (die volgens de handleiding in www.ikmultimedia.com/products) zou moeten staan... Niet dus!

Nadat ik SampleTank2.5.5 free installeerde, stond de authorisation manager in de installatiemap van SampleTank.
( C:\Program Files\IK Multimedia\Authorization Manager )
De serial die je in moet voeren staat in het usergedeelte van je account op hun site.

En volgensmij is het niet zo dat de poly omlaag gaat met de demosounds, omdat we de plugin gratis registreren.. dus niet in de demomode werkt.
Maar dat kan nagevraagd worden aan Peter van IK, hij reageert regelmatig op KVRaudio.
Bewuste topic: http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?t=299910

Verder vind ik dit een erg toffe plugin, en hun support reageerde snel op een probleempje wat ik gister had.
 
Sjezus zeg, ik probeer ook een keer iets gratis aan de praat te krijgen.

Plugin werkt geweldig, maar tijdens het authorizeren via de IK Multimedia Authorization Manager crasht deze elke keer na het invullen van mijn serienummer dat ik kreeg van IK Multimedia.

Ik zeg: Slecht geprogrammeerde kut crap!!!

(Mac OSX trouwens...)
 
Plugin werkt geweldig, maar tijdens het authorizeren via de IK Multimedia Authorization Manager crasht deze elke keer na het invullen van mijn serienummer dat ik kreeg van IK Multimedia.

Neem contact op met hun support, je bent niet de enige waarbij het misgaat.
Ik heb het idee dat ze serieus naar dit soort problemen kijken, en naar oplossingen zoeken.

http://www.ikmultimedia.com/Main.html?Support.php
 
Maar nu na een keer restarten werkt het allemaal wel.
Toch hou ik er niet van als het allemaal zo moeilijk moet en het niet goed geprogrammeerd is.
De plugin werkt nu prima hoor.

Maar in het algemeen gesproken, als software eenmaal een keer moeilijk doet of faalt, dan is bij mij vaak het vertrouwen in een pakket weg en dus gebruik ik het niet zo snel meer in een productie. Puur gevoelsmatig zit het me dan niet lekker en zal ik het pakket alleen opstarten indien noodzakelijk...

Nu weer on topic: De sounds van Sampletank klinken top!!!
 
Binnen! Waarvoor dank! Vanavond checken... Goede soft rompler is hier best nog welkom, ook al heb ik C5 en NI complete en wat al niet meer. Ben zeer benieuwd. De GUI vind ik er iig wel goed uitzien.
 
Hoe krijg je de geluiden? Heb het programma nu aan de praat maar het is totaal leeg..

Ik moest ze apart downloaden van de installer.
Stonden onder 'sounds' als je ingelogd bent op de IK Multimedia site.

Dit bestand van ca. 500 Mb installeer je en daarna draai je de IK Multimedia Authorization Manager en vul je je serienummer in dat je ook kan vinden op de website van IK Multimedia als je ingelogd bent.

Dan start je je sequencer en je plugin en dan klik je op RELIST.

Toen deed ie het bij mij.
Even wat gedoe, maar je mag een gegeven paard niet in de bek schijten natuurlijk.... :P
 
waar staat die authorization app? Overal gekeken op de site. Op de DMG.
Ze hebben t idd weer lekker ontoegankelijk gemaakt.
Is dat nou express....?
 
Ik moest ze apart downloaden van de installer.
Stonden onder 'sounds' als je ingelogd bent op de IK Multimedia site.

Dit bestand van ca. 500 Mb installeer je en daarna draai je de IK Multimedia Authorization Manager en vul je je serienummer in dat je ook kan vinden op de website van IK Multimedia als je ingelogd bent.

Dan start je je sequencer en je plugin en dan klik je op RELIST.

Toen deed ie het bij mij.
Even wat gedoe, maar je mag een gegeven paard niet in de bek schijten natuurlijk.... :P

Volgens mij mag je geen enkel paard in de bek schijten... waarom zou je?


maar even on topic:
Ik heb de T-racks shit van IKM, en dat bevalt goed, maar hun instrumenten ken ik niet, ik heb nu in ieder geval genoeg instrumenten om mee te spelen dus ik ga dit niet downlioaden, maar wel bedankt voor het posten :)
 
Back
Top