Midi helemaal dood opeens

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Nog even een hint ivm virus scanners. Op advies van onze IT-manager op het bedrijf : Housecall van Trend Micro. Dit is een online scan en heeft bij mij al wonderen verricht. Trend Micro maakt firewall en Virus scanners op corporate niveau. Voor thuisgebruikers is Housecall gratis te gebruiken. Onvoorstelbaar wat Housecall nog vind aan malware etc als alle andere bekende software(Norton,AVG,...) alles zogezegd hebben opgeschoond.

Veel succes.
 
ik heb nooit last van Virussen, Trojans etc. en dat zou je normaal gesproken op een cleane productie PC ook niet hebben. En het is een algemene tip zoals gevraagd LEGALE software werkt namelijk gewoon beter, doordat je dit soort gezeik nooit hebt. Raar trouwens dat jij dat associeert met superieur, volgens mij zit het bij jou een stuk dieper, maar goed, daar is TS niet bij gebaat.

Legale software is trouwens niet niet de moraalridder uithangen, maar gewoon nog steeds de NORM.
Mensen die zo'n pauper download mentaliteit hebben die moeten dat dan maar via PM oplossen met de H2O vriendjes die hier vast ook op het forum aanwezig zijn. Maar niet dat verzwijgen en wel de gevolgen hier gaan delen met anderen. En indien TS legaal werkt? niks aan de hand toch, behalve dan dat die meuk er niet voor niks op komt.

Denk dat Niel het uitstekend verwoord heeft.

Raphie,

Wat is H2O? Buiten het smakeloze vocht dat uit de kraan komt natuurlijk..
 
Raphie,

Wat is H2O? Buiten het smakeloze vocht dat uit de kraan komt natuurlijk..
H2O is een groep die cracks/serials uitbrengt voor games/software
 
Dit gaat mn laastste post zijn hier op dit forum en het enigste wat ik kwijt wil is dit:

Raphie, je komt over als een gefrustreerde 40+ die het helaas nooit echt ver heeft kunnen schoppen in de muziek industrie. De manier waarop je jezelf profileert zegt wel genoeg, je kan er maar niet over op houden hoeveel je wel niet verdient (alsof dat een graadmeter is voor echt wezenlijk succes) en hoe fantastisch het wel niet is dat je alle software legaal koopt. Wat opzich weer vreemd is aangezien ik dacht je distressors alle software plugins eruit bliezen? Heb je ze nog of....

Dat je jezelf het morele gelijk geeft is je goed recht maar het laat alleen maar weer de tunnelvisie zien waarin je leeft. Zoals al bleek uit het homppapa (or whatever) topic. Dat jezelf 1 van de meest commerciele muzieksoorten maakt in deze wereld zullen we maar niet gaan afmeten naar het succes wat jezelf steeds maar niet hebt in deze stroming.

Je probeert het wel maar je kan nog niet eens zelf een hihat partij progameren zonder hulp van de vengance (or whatever) loopjesfabriek.

Wat ik nou eigenlijk wil zeggen met deze post, get over yourself.

:doei:
 
Het zit diep he document1?, goed dat je even wat afstand neemt van mij en het forum, want je verliest perspectief en je zit blijkbaar vol frustratie.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top