Legowelt nummer gezocht

video @ 6:06 schreef:
a lot of electronic music today... erm, sounds really boring and sterile and crap... like it's just... th-th-they just put it straight into the computer or sumtin' and they don't even think about how it should sound so you have very sterile sounds that are very boring...
:D :mega:
 
bedankt, idd top uitspraak :D Ben het wel 100% met m eens

Smackos' zn uitspraken worden hier node gemist :)

Doe nou maar gewoon weer zn account activeren, kan ie zelf weer dit soort vragen beantwoorden. Lange tenen krijg je het alleen maar koud van.
 
Ow dat wist ik niet dat hij ook een member was/is...

Heb juist zijn classics cd gekocht, hij is weer een paar euro rijker :)
 
Hij is gebanned om duistere en te persoonlijke redenen. Terug met die man!

Ik ga zo weer even zijn Ufo onderzoek 1983 opzetten, het echte werk :D

Angst op het metereologisch instituut! Fjordvogels!
 
Smackos' zn uitspraken worden hier node gemist :)

Doe nou maar gewoon weer zn account activeren, kan ie zelf weer dit soort vragen beantwoorden. Lange tenen krijg je het alleen maar koud van.

denk datie man t veeeeel drukker heeft [us tour dan hier te brallen
[newbies alle ..corners laten horen / voelen
 
Hee hee wat is de beste dit of dat en moet de knop nou rechts of links om net te klinken als dit youtube-filmpje...

Weinig mensen zijn zo vol tips als Smacks, en ook voor elk budget. Goeie synths aanraden van 4000eu kan iedereen, maar voor 150,- klinken als Nacho Patrol kan er maar 1. Of kan in ieder geval maar 1 iemand uitleggen...
 
gebanned op een syntforum, damn.. wat heeft die man dan in hemelsnaam uitgespookt? Nu is mijn nieuwsgierigheid wel opgewekt :D
 
Of gewoon lange tenen : ) Leed en ellende is wat nu ongestraft driekwart van dit forum bevuild. Hee hou is op hee.
 


Deze vind ik erg tof.
 
Back
Top