solina stringsynthesizer op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Deze heb ik samen gekocht met de sss en dan verkocht voor

http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAP...07947&_sacat=See-All-Categories&_fvi=1&_rdc=1

Gast betaalde er nog even 346 euro extra voor verzending naar noorwegen.
No prob.

Tis wikken en wegen.
Wil je het geld niet geven draai dan je kop en zeur niet.
Je vind ze wel goedkoper hoor dat zeg ik niet.
Maar toch

dan ben je duchtig afgezet door een transport firma..ik betaal met mijn Fedex account 65 eu voor hetzelfde pakket.
 
ik vind het ook niet meer echt geloofwaardig als je zelf 10 jaar geleden 1000 gulden betaald hebt en het vervolgens voor veel meer doorverkocht aan een buitenlander, om dan 10 jaar later 1000 euro als actuele waarde aan te geven


dat was 3,5 jaar geleden zo lang stond ie daar al te koop. Heb er 600eu voor betaald en voor 1150 naar de USA gestuurd...dus...verzinzels van jou.
 
Zeldzaam of niet :

Hier één die binnen de 6 uur verloopt met vraagprijs in de 600 dollar en 0 bids
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=370432985829

.. en één die niet weggeraakte voor 900 dollar
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260651346679

... en één die wegging voor 860 dollar ( = 658 euro !)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270619536199

.... enz.


650 lijkt me redelijk voor een SSE in het buitenland
 
Hou nou eens op met je achterdocht

inderdaad heb ik m'n twijfels tav je motieven om bij voortduring op de jou gebruikelijke wijze je oordeel te geven , gevraagd of ongevraagd, op aanbiedingen en de prijzen daarvan , door medeforumgenoten.
dat is me al eerder opgevallen en ik heb je er ook al eerder over aangesproken.

bovendien ben je niet consistent tav je uitingen. je spreekt over een aankoop van 1000, en verkoop van 1750, je praat dan weer over 600 en 1150, zegt dat ze vrijwel onvervoerbaar zijn, vervoert ze zelf bij de vleet ( gewoon even de laatste 3 pagina's van dit topic nalezen ) .
volgens mij pas je het verhaal aan hoe het uitkomt en dat maakt me eigenlijk ook niet uit, dat zal wel bij de handel horen. vervelend vind ik die gewoonte van je om de verkoop van anderen met een wat negatief zweempje te omgeven. let er gewoon 'ns op en hou je eens in, is ook beter voor mijn vermeende paranoia en bespaart me de moeite om je erop te blijven wijzen.

( vraag me trouwens af waar de moderator is als je hem nodig hebt (:slotje:) )
 
inderdaad heb ik m'n twijfels tav je motieven om bij voortduring op de jou gebruikelijke wijze je oordeel te geven , gevraagd of ongevraagd, op aanbiedingen en de prijzen daarvan , door medeforumgenoten.
dat is me al eerder opgevallen en ik heb je er ook al eerder over aangesproken.

bovendien ben je niet consistent tav je uitingen. je spreekt over een aankoop van 1000, en verkoop van 1750, je praat dan weer over 600 en 1150, zegt dat ze vrijwel onvervoerbaar zijn, vervoert ze zelf bij de vleet ( gewoon even de laatste 3 pagina's van dit topic nalezen ) .
volgens mij pas je het verhaal aan hoe het uitkomt en dat maakt me eigenlijk ook niet uit, dat zal wel bij de handel horen. vervelend vind ik die gewoonte van je om de verkoop van anderen met een wat negatief zweempje te omgeven. let er gewoon 'ns op en hou je eens in, is ook beter voor mijn vermeende paranoia en bespaart me de moeite om je erop te blijven wijzen.

( vraag me trouwens af waar de moderator is als je hem nodig hebt (:slotje:) )

Jonge hou aub effe op, altijd hetzelfde met jou. Als je geen reactie wilt of een die je zelf prefereert dan ga ergens anders posten. Je hebt me niet aangesproken maar gemaild met "ik eis dat je je post opt SF veranderd anders zwaait er wat". Ik geef gewoon een realistische kijk op de markt en HAAL DE NEDERLANDSE EN BUITENLANDSE MARKT NOU EENS UIT ELKAAR.

Binnen NL max 1000eu, buiten NL max 1750 eu..Dat jij je hier niet in kan vinden is jouw probleem, niet mijn mening.


Maar goed, eigenwijs ben je wel, en lichtgeraakt..dadelijk ga je nog roepen "jullie Hollandse SF leden doen niks voor ons Limburgse leden"...want dat is zo onderhand de standaard reactie van een Limburger.
 
kijk ralph dit bedoel ik met je :op subtiele wijze de verkoop van anderen een wat negatief zweempje meegeven :
Ik heb toch het idee dat ie een beetje muf klinkt.
( topic :https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=132212 en nee ralph het gaat hierbij niet om een verkoop van mij )
mogelijk heb je een plank voor de kop als je het nog niet helemaal begrijpt, of is het gewoon jou stijl van zakendoen (die mij niet bevalt ). gezien je snedige antwoorden hou ik het op het tweede :doei:
 
Gast je voelt je iedere keer beledigd wbt je verkopen.
Je vraagt hier prijsadvies, ik geef je 100% eerlijk mijn advies gebaseerd op de verkoop van 2 SSS en je gaat achterdochtig lopen doen!!!! Mijn oordeel in twijfel trekken terwijl ik je gewoon weergeef wat mijn ervaring is....sorry als je achterdochtig doet of het idee hebt dat ik "de markt wil beinvloeden" dan spoor je toch niet. Alsof het SF een allesoverheersend effect op de markt heeft. Come one...get real.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top