mac pro troubles

Vreemde issues hoor. Moet haast aan TC liggen.
Ik draai Logic 9 op een 8core zonder enig probleem. UAD kaart er in, 4 apple displays er aan. 2 motu traveler. Ontelbare plug ins....8 gb Ram . Matrox MXO 2 video converter...

Ligt echt niet aan de mac als platform. Moet goed werken. Of je hebt een maandagochtend exemplaar dat zou natuurlijk kunnen. Snap je wanhoop maar bij de mac is t altijd mind over matter. t is altijd op te lossen.
Heb je je RAM gereseated? PRAM gezipped?
 
Vreemde issues hoor. Moet haast aan TC liggen.
Ik draai Logic 9 op een 8core zonder enig probleem. UAD kaart er in, 4 apple displays er aan. 2 motu traveler. Ontelbare plug ins....8 gb Ram . Matrox MXO 2 video converter...

Ligt echt niet aan de mac als platform. Moet goed werken. Of je hebt een maandagochtend exemplaar dat zou natuurlijk kunnen. Snap je wanhoop maar bij de mac is t altijd mind over matter. t is altijd op te lossen.
Heb je je RAM gereseated? PRAM gezipped?


het zal...
de mannen van het maccenter zijn er in ieder gevol de wanhoop nabij volgens mij.

en dit is de tweede macpro al, en een klant van mij, met een forse studio, had exact hetzelfde.
die kreeg de dingen pas aan de praat nadat hij een forse extra financiele aderlating in de vorm van nieuwe rme kaarten had gehad.
zijn oudere set apogy weigerde ook alle medewerking.
en het www. staat helemaal vol met exact dezelfde problemen.
heeft iets met firewire en snowleapperd te maken dacht ik.
nu crashed de mac op de powercore drivers.............
:koffie:
 
firewire en snow leopard? hmmm ik draai snow leo en heb nb twee firewire motu travelers aan mijn 8core hangen. En dan ook nog diverse 2 TB caviar blacks in een OWC firewire case. Werkt smooth.
Veel mac resellers hebben eigenlijk geen bal verstand van pro audio en video toepassingen.
Mensen die daar echt experts in zijn werken meestal niet bij de doorsnee apple reseller.:D
 
dat resellers er te weinig verstand van hebben, daar lijkt het wel op.
maar ik kom veeel nieuwe macpro´s tegen met gelijksoortige problemen.
dat dingen goed werken lijkt een beetje op russies roulette.

en het zal ook zeker te maken hebben met nieuwe drivers enzo, maar ja, iwe moeten opnemen met het ding, en niet sleutelen.
dus al met al, drivers, hard en software, het zal mij een biet zijn, als het ding maar werkt.
het overigens ook niet mijn computer, anders hab hij allang in de kliko gelegen:D

:koffie:
 
Hoi !

Ten eerste, geweldige computer heb je gekocht man ! 12 i7 cores, wat wil een audiomens nog meer ? Geweldig !!!

Mijn tip.... Ik werk ook met TC gear. TC Heeft echt veel problemen met het stabiel krijgen van hun Powercore op Snow Leopard. Dat is eigenlijk schandalig, want SL is al lang uit. Lion schijnt er zelfs al aan te komen !

Hoe dan ook, ik heb ook heel kort gedraaid met SL, en had niets dan problemen. Net als jij kan ik dat absoluut NIET gebruiken. Het werk gaat toch door. Ik ben dan ook (met een beetje pijn in mijn hart, dat wel) toch weer teruggegaan naar Leopard 10.5.8

TC heeft goed werkende (BETA drivers, dat dan weer wel) voor mijn Desktop Konnekt. De Powercore werkt ook vlekkeloos. Qua processorkracht red ik het prima, al merkte ik wel dat SL allemaal nog net ff wat soepeler liep.

TC is met hun SL drivers bijna uit de BETA fase. Ik zou als ik jou was hun forum goed in de gaten houden. Pas als iedereen (ook na een maand) nog steeds enthousiast reageert op een officiele driverrelease denk ik pas aan overstappen. Eerder niet !

Dus probeer Leopard eens !!! Daar ga je vast blij van worden !

Ik hoop dat je het voor elkaar krijgt man ! Niets is frustrerender dan een dure nieuwe MAC die niet stabiel draait. Maar geloof mij, het ligt echt niet aan je MAC !!!
 
Back
Top