Jupiter 8 voor 2200 euro

Een paar jaar geleden heeft (oplichter) iemand mij proberen wijs te maken dat hij bij een faillisement verkoop van een muziek zaak meerdere nieuwe Arp Odyssey's in doos en wel op de kop heeft weten te tikken.
Ik mocht ze wel voor een vriendelijk prijsje van hem overnemen, uiteraard wel vooruit betalen.
Toen ik hem vertelde dat ik het wel zeer bijzonder vond dat apparaten van pakweg 35 jaar oud ergens zo lang nieuw in de doos hebben gestaan, verbrak hij plotseling de verbinding.
Als je iemand wil oplichten, is het wel handig dat je eerst goed je huiswerk maakt, wat een sukkel zeg :D
 
Ik had ooit weer zo'n olijkerd die me eerst kwam uitleggen dat mijn aangeboden spul niks meer waard was, en dan per ongeluk in plaats van "vijf tientjes", "50 tientjes" bood. Ik ging vlot akkoord. :D
 
Deze biedt zelfs aan dat je langs mag komen, om vertrouwen te wekken natuurlijk.
Original box en factuur ook nog erbij wow nice, iemand interesse ?

Hello

Thanks for your e-mail.
Final price that I accept is 2200 EUR. The rhodes chroma is absolutely in perfect condition.
I have to inform you that for the moment, I am located in Chania, Greece and the rhodes chroma is here with me. In case you really are interested in buying my rhodes chroma, we have 2 options:

1. You will come in Chania to pick it up personally, and pay cash.

2. We will use an escrow company, which will help us finish this transaction safe and fast. I will pay all the shipping fees.
The company will provide a 3 days inspection period, meaning that you can test the rhodes chroma for 3 days, before I receive the money from you. They will take care of everything: shipping and payment. (the delivery period is between 3 or 4 days and the payment will be made through bank transfer - IBAN)

Please let me know if you are interested, so I can give you more details on this transaction.
I will wait for your reply. Thanks!

PS: You will receive everything, including invoices, instruction manuals, purchase bills, original box, etc.
 
Hallo

De Jupiter is nog steeds te koop en is 100% origineel. De Jupiter is in goede staat. Ik kocht de Jupiter in Brussel, en gebruikte het al toen ik bezig was. Nu, als gevolg van de financiële crisis, ging ik terug naar mijn eigen land, het Verenigd Koninkrijk. Ik heb de Jupiter in het Verenigd Koninkrijk met mij. Om te helpen bij de operatie, zullen we gebruik maken van een rederij en zij doen de rest. Sorry, maar dit is een gedwongen verkoop, verkoop ik gewoon omdat ik wil in het Verenigd Koninkrijk wonen voor een lange tijd en ik betalen voor mijn huis. Als u echt geïnteresseerd bent in het kopen van mijn jupiter laat me weten zo spoedig mogelijk, maar aub geen belachelijke aanbiedingen en nog niet verloor mijn time, want de tijd is een beetje kort voor mij en voor een snelle verkoop is vereist. Is het mogelijk om het gesprek voort te zetten in het Engels? Dank u

Hmmm.... kreeg ik net....

Klinkt als een slecht geintregreerde turk, NIET DOEN DUS!!!
 
toledo, 48500, quintanar is my location, but i travel a lot with my job right now i am away from spain and i allowed the shipping company to make this deal for me, Thank you
 
toledo, 48500, quintanar is my location, but i travel a lot with my job right now i am away from spain and i allowed the shipping company to make this deal for me, Thank you

Ziet er echt oprecht uit zo ik het nu kan inschatten, de arme ziel :kont:
 
Back
Top