Jupiter 4 (MP, fake?)

Dit is de zeer rare MS editie. Het is dus eigenlijk een fake Jupiter :D
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de aanbieder gemaild en gevraagd om originele foto's. Geen reactie tot op heden. ik kom veel raars tegen de laatste tijd op MP/synths, maar Jupiter 4's hebben mijn speciale aandacht. De laatste JP4 (paar maanden geleden) was ook een nepperd.
 
De aanbieder op Ebay.de (van de foto's) heeft een gemodificeerde JP4: "fachmännischer Umbau auf Tuning der Oszilatoren und 3x8 Speichererweiterung"
 
Inmiddels is de prijs naar 1000 euro gegaan, maar antwoord krijg je niet. Wat bezielt zo iemand toch..
 
Een JP4 voor 1000 klinkt aannemelijker, misschien daarom?
Ik had ook (uit nieuwsgierigheid) Even een berichtje gestuurd.. verwachtte een berichtje dat ie net in verweggiestan zou zitten.. maar toch niet.
Maar idd een vreemde gang van tot zaken komen, ben er voor de rest maar niet op ingegaan maar vraag me af wat zijn reactie zou zijn als ik echt had willen afspreken en zijn adres had gevraagd.. dan houdt het meestal meteen op.

vr 30 nov
  1. Beste van bruchem, Waar kan ik het testen? Heb interesse. Met vriendelijke groet, Patrick
    14:00
  2. In hartje Harlingen
    15:08
 
Misschien eens in het Frans proberen...wellicht dat dat makkelijker communiceren is voor hem?
zou kunnen hè...dan is het een french fries :W
 
Back
Top