Moog Voyager XL

Moog introduceert de Moog Voyager XL:


Ontworpen met het 40 jarig bestaan van de Minimoog de Voyager XL is een sonic powerhouse dat zich voortbouwt uit fundamenten van de Moog synthesizer. Het begint met 't hart van de Model D. Dikke oscillators én warme Moog filters geven dat onmiskenbare Moog geluid. Stevig gebouwd met intuïtieve gebruikersinterface geeft je direct het idee een hoge kwaliteit instrument te bespelen.


attachment.php


attachment.php



Meer info: Moog Voyager XL

Prijs en beschikbaarheid: $4,995.00 verkrijgbaar November 2010.
 

Attachments

  • VoyagerXL.jpg
    VoyagerXL.jpg
    95,2 KB · Bekeken: 86
  • moog.jpg
    moog.jpg
    65,9 KB · Bekeken: 83
Last edited by a moderator:
op moog site staat al maanden dat ze niet meer in productie zijn maar wel nog bij een paar dealers staan. Maar maanden lang hebben ze bij winkels niet op groen gestaan zeg maar. is echt van heel recent dat er nieuwe (dure) prijs op staat, nauwelijks minder dan een Performer edition) en weer beschikbaar.

het zou een gelimiteerde oplage zijn, daarom vroeg ik me af waarom ze ineens weer in Europa opduiken.
 
zou ook stom ( maar wel eerlijk) als ze een produkt niet meer zouden bijproduceren als er veel vraag naar is.
verwacht hetzelfde mbt de taurus 3 ( waarvan er ook slechts 1000 geproduceerd zouden worden)
 
zou ook stom ( maar wel eerlijk) als ze een produkt niet meer zouden bijproduceren als er veel vraag naar is.
verwacht hetzelfde mbt de taurus 3 ( waarvan er ook slechts 1000 geproduceerd zouden worden)

Roland heeft de Tb 303 ook nog steeds niet op nieuw uitgebracht. Is echt een gemiste kans. Als het net z,n product word als al die digitale synth als die nieuwe Sh 1 etc dan kunnen ze het ook beter maar niet doen..:doei:

Vind wel als een producent zegt er maar 1000 te produceren. Dat als ze uitverkocht zijn dan ook echt aan hun word moeten houden.. en niet weer een iets andere lampjes er in moeten zetten en weer als een zo genaamd nieuw product moeten gaan verkopen.

Die moog met groot klavier.. Vind het een apart product. Voor z,n groot bedrag kun je een normale voyager kopen plus al die externe patch kistjes. Dan hou je nog centen over ook.

Er zijn altijd mensen die het duurste van het duurste willen hebben. Dwaas boven dwaas ;-)
 
ik heb een groot probleem:
waarom hebben ze niet gwoon de old-school versie modulair gemaakt
dan had je in t midden console nog ruimte voor ringmodulatie en evt een sequencer of nog n multi-mode filter
en dat geheugen daar kan ook nog meer patchpunten
gemiste kans dus

voor dat geld koop ik veeel liever een old school moog plus vx en cp expander plus mf-102,103
dan heb je een veel leukere sinterklaas
 
Laatst gewijzigd:
NIET KIJKEN VEELS TE GAAF!!!! (en niet mijn schuld als jij je spaarrekening plundert)

 
Shit man, wa zou die muur kosten?

Boelie, heb je al zo'n muurtje in de hut? Je hebt net huus gekocht toch....? Extra stukje hypotheek... ;-P
 
Still working on it... :D ben een beetje lui de laatste tijd.. Slaapkamers bijna klaar en in januari ga ik met de studio beginnen!

Voyager XL gaat voor 4699 over toonbank bij thomann.. Nou, doe mij dan maar een RME met CP251 en VX expansions (gaat er zeker komen in 2011). Hou ik nog geld over voor moogerfoogers en een dik schippmann filter.
Gelukkig hoef ik nog geen luiers te kopen dus die extra hypotheek heb ik nog ff nie nodig ;) Alhoewel het wel fijn zou zijn met de GASSS waar ik al enige tijd last van heb.. Ach, wacht ik toch iets langer! Geduld is een schone zaak.
 
Back
Top