wat is de ebay waarde van een korg minipops?

edwinemanuel

Gedeactiveerd account
Lid sinds
21 december 2008
Berichten
981
Locatie
rotterdam
ja hallo een beetje een vraag hier uit zelfbelang ha ja

ik heb een coole korg minipops alleen die licht helemaal uit elkaar

ja dus nu moet ik een schema bestellen en een kastje laten maken en ja zelf heb ik er wel genoeg van het ding ( ik werk tegenwoordig helemaal bijna niet met drumcomputers ....vandaar )

dus ja aangezien de reparatie best prijzig is : is mijn vraag aan iemand : wat zou een gek er nu voor geven op ebay?

die van mij heeft hele coole knopjes ook dus ja als ie gerepareerd is is het wel een heel cool dingetje

ja sommige mensen willen hem graag hebben omdat jarre michel jean en ook R.e.m. ( everybody hurts ) er mee gespeeld hebben

maar ja denk je dat het repareren de moeite waard is? of beter gewoon gelijk weg doen dat ding? ( ha ha scheelt me heel veel tijd )
 
Welke minipops? (zijn nogal wat verschillende types), en werkt ebay niet op jou computer?
Op ebay kan je ook zoeken op afgelopen veilingen. daarnaast de zoekmachine hier op SF.
 
ha oke ja : ik ben helemaal geen ster in googlen vandaar ( dislectie )

ja is gewoon de meest simpele minipops : ja die van mij heeft wel mooie knopjes erop zitten dus ja dat ziet er wel mooi uit op de foto

ja ik heb al een goede reperatuer : alleen ja mischien is het 100 % investering en 0 % winst dus ja dan kan je hem net zo goed gelijk weggeven aan een leuke hobbiest......

daarom vroeg ik naar de prijs
 
ha ik heb wel een liefhebber gevonden : kreeg een pm en die minipops die ik heb die is dus geen korg : maar een pre-korg uit de keio fabriek toen korg nog geen korg was dus....

een z.g.n. doncamatic uit 1976

http://www.dubsounds.com/Doncamatic.htm

Korg_Doncamatic_Close1.jpg
 
Elektromechanische doncamatic bestaat sinds 1963. Elektronische sinds 1966. Van wanneer de elektronische modellen om onder een orgel te klikken zijn, weet ik niet exact. Maar het lijkt erop dat het vanaf 1967 Minipops zijn, terwijl Doncamatics tot 1966 gemaakt werden. Aangezien het hier om het "tussenmodel" Doncamatic gaat, zal die inderdaad van 1967 zijn zoals de site zegt (en dus niet 1976).
 
Back
Top