[100 BPM sfeertrackje] Ultimatum

Gewaagd... moet ff schakelen als ik hier naar luister.

De geluiden vind ik in het begin allemaal wat eenvoudig en niet zo op elkaar afgestemd.
't Is allemaal een beetje los zand wat pas halverwege het nummer wat samenhang krijgt.

De bas gaat op een gegeven moment zelfs een beetje vervelen, omdat het afleidt van de andere geluiden die voorbij komen. Je zou er iets meer mee moeten doen dan de mutatie die je er nu op los laat.

Bijvoorbeeld zou je een ander geluid het ritme over kunnen laten nemen, waardoor de avant-gardistische geluiden wat meer tot hun recht komen.

Idee is best cool, maar de mix zou naar mijn smaak nog behoorlijk wat polijstwerk kunnen gebruiken.
:dj:
 
met de mix, bedoel je dan dat het opgelost kan worden in de mastering?
want dit is gewoon een 2 track moment opname, live gesequenced, ongemasterd. ik kan er niet echt veel aan veranderen.

ik vermoed dat de mix ook een beetje last heeft van het feit dat ik het 's nachts opgenomen heb met mijn monitors redelijk stil.



in elk geval dank ik je voor het luisteren en de constructieve kritiek!
 
Je zou eigenlijk multi-track op moeten nemen, zodat je naderhand te afzonderlijke geluiden nog kunt aanpassen qua volume en EQ. Want dat is volgens mij wat het nog nodig heeft.
 
Back
Top