• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Steinberg cc121 usb cubase controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ_IVI-R

Ingeburgerd
Lid sinds
16 mei 2007
Berichten
89
Voor een goed bod mag mijn Steinberg cc121 cubase usb controller weg
Nieuwprijs is momenteel 369 euro

Vraagprijs 300 euro, nieuwstaat, jaar oud

Aangezien ik meer en meer met Logic werk, en hij enkel met cubase werkt, verkoop ik hem

Interesse via PM aub

Af te halen in Antwerpen / Belgiƫ
Info:

De CC121 is speciaal ontworpen voor Cubase 4 & 5 en Cubase Studio 4 & 5 op PC of Mac. Ervaar de integratie en precieze controle van alle belangrijke Cubase parameters voor een enorme snelheid in uw workflow. De CC121 biedt volledige controle over de Cubase kanalen, inclusief solo/mute, Record arm, Automatie read/write evenals panning. Alle functies in dezelfde kleur als de knoppen in Cubase. Een gemotoriseerde 100mm touch-sensitive fader geeft u precieze controle over de volume settings voor het geselecteerde kanaal of groep.

Specificaties:
- USB voeding
- volledig gespiegeld aan Cubase
- "plug & play"
- AI knob functie
- elke knop te linken op elke functie in Cubase
- volledige Cubase EQ sectie in hardware
- hoogwaardige kwaliteit automatische faders
- te gebruiken op PC en Mac
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top