• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Triton

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rgoene

Nieuwkomer
Lid sinds
19 januari 2003
Berichten
4
Locatie
Amsterdam
Iemand op zoek naar een Triton? Ik ben genoodzaakt die van mij te koop aan te bieden..
Met MOSS, SCSI, PCM-01, PCM-02, 64 MB en externe Harddisk + CdRom..
Is 2000 euro redelijk??
 
Ruilen met een hoopje andere gear?
 
2000 euro all in is trouwens een nette prijs, hoewel ik denk (ja, echt!) dat hij makkelijker te verkopen is met minder erin. De meeste mensen die een Triton kopen willen er vooral gewoon op spelen, en vinden de uitbreidingen nietzoveel waard (lees: geen DSF mensen).
 
Persoonlijk zou ik de set helemaal compleet houden. Niks uitraggen en dan is 2000 euro meer dan redelijk. Laat de mensen eerst zelf maar eens uitrekenen hoeveel hij zou moeten kosten zoals hij nu is uitgebouwd dan weten ze genoeg ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top