Gary Numan-Cars

Ja hoor, een Polymoog 280A keyboard op de buhne???
Ik vraag me echt ten zeerste af of die het wel doet. Volgens mij is het gewoon voor de show :)
 
Over smaak valt niet te twisten,heb hem ook al talloze malen live gezien.

2 grootheden uit dit genre samen dit nummer zien spelen is al leuk toch?.
 
Ik zou ém alleen live willen zien met de Tubeway-army verder geen poes-pas..wat ie nu doet eerder met Fear-Factory en nu met NIN leuk maar niet super ben ook helemaal niet kapot van die opgevoerde FearFactory-sound zoals anno nu klinkt.

grt Gert-Jan
 
Dan had je naar de Telekon tour of Pleasure Principle tour moeten gaan.
Die klonken behoorlijk zoals de nummers vroeger klonken.
 
Ja hoor, een Polymoog 280A keyboard op de buhne???
Ik vraag me echt ten zeerste af of die het wel doet. Volgens mij is het gewoon voor de show :)

Gary speelt er de hoge string op. Echter, in het begin van het nummer klinkt die hoge string zonder de Polymoog aan te raken...

Natuurlijk is het perfect mogelijk een werkende Polymoog op het podium te gebruiken, alleen kan ik hier niet echt uitmaken waarvoor hij gebruikt zou worden.
 
Natuurlijk zou het wel een werkende Polymoog kunnen zijn maar het verbaast me een beetje. De Vox Humana preset (bedoel jij daarmee die hoge string?) speelt hij tegenwoordig met een Virus Ti. Hij speelt (of doet alsof) in deze video mee met de Vox Humana preset maar die hoor je ook al in het begin van het nummer zonder dat de Polymoog wordt aangeraakt. Vandaar dat ik ook het gevoel krijg dat het meer voor de show is.
 
Zal mij aan m'n reet roesten of een polymoog wel of niet aanstaat.
Het is een geniale uitvoering van NIN en Numan.
Wat ik ook zo mooi eraan vind is hoe meneer Reznor bovenop al dat electronisch geweld perfect zijn tamboerijn wobbelt. :)
 
Ik zie dat er op Youtube meerdere nummers van dit optreden van NIN en Numan staan.
Allemaal erg goed.
 
Trentje gaat inderdaad erg strak op de tamboerijn. :)

@Nisei: dat zal dan inderdaad de Vox Humana preset zijn. Ik heb nog geen Polymoog van dichtbij gezien. :)
 
Back
Top