• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

tk waldorf blofeld roland mv8000 512 mb met vga exp.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

donfifis

Synth liefhebber
Lid sinds
27 juni 2007
Berichten
389
Locatie
e.c.l. eindhoven city of light
hallo

ik verkoop mijn waldorf blofeld en mijn roland mv8000.

de waldorf blofeld heeft de sample expansion en is een paar maanden oud.
hij komt met doos adapter handleiding cdrom + de cdrom met de lcientie van de blofeld sample exp. en de bon.
voor de blofeld is mijn vraagprijs 400 euro.

de mv 8000 heeft de 512mb geheugen + expansioncard voor vga en muis.(zonder beeldscherm en muis) , 40 gig hardeschijf , cd rewriter
de mv 8000 is in goede staat op 1 mankementje na.
de eerste 4 sliders verspringen 1 digit als ze tussen de 24 en de 78 geschoven worden met de sliders.
maar als je met de muis de sliders op het gewenste nr zet dan is er nix aan de hand.
ik heb zelf ook nog nooit gemerkt via het geluid dat de sliders dit gedrag vertonen , ik heb het alleen gezien op mijn beeldscherm.

mijn vraagprijs voor de roland mv 8000 is 550 euro.

voor allebij in 1 koop is de vraagprijs 900 euro.

natuurlijk zijn de blofeld en de mv 8000 uitgebreid te testen.

en mischien komt er nog een allen & heath zed 24 bij.
maar dat post ik nog wel als ik de knoop heb doorgehakt.

mvg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top