Nieuwe Track van The Floorbreakers

floorbreakers

Nieuwkomer
Lid sinds
15 februari 2003
Berichten
7
Locatie
Heerlen
Digital Obsession Take 2

Ons nieuwe nummertje waarvan we denken dat het potentie heeft! We zijn benieuwd naar ieders mening! Ideeen of kritiek... Laat maar horen!


Wat voor punt zou je het geven al je een cijfer moest geven?

Groetjes Bram en bedankt voor het luisteren:dj:
 
Op zich vind ik het wel een aardig nummer, vooral de lead melody is wel lekker, een beetje chaotisch, wat mij altijd wel aanspreekt.

Voor de rest is het nummer helaas niet echt goed afgewerkt. Alle geluiden die gebruikt worden klinken een beetje standaard, en de drums zijn een beetje simpel. Ik kan je adviseren om eens naar wat professionele releases te luisteren en te kijken wat je daaruit kunt leren (wat leuke loops gebruiken bvb?).

Het heeft absoluut potentieel, aannemend dat dit uit een virus komt... probeer er eens wat dieper mee te gaan dan de presets, je kunt er namelijk een hoop uithalen.

Als je per se een punt wil... 6.8/10 met groeicapaciteit naar een 8/10.

Of misschien wel meer?
 
Origineel geplaatst door MdJ
Voor de rest is het nummer helaas niet echt goed afgewerkt. Alle geluiden die gebruikt worden klinken een beetje standaard, en de drums zijn een beetje simpel. ..... aannemend dat dit uit een virus komt... probeer er eens wat dieper mee te gaan dan de presets, je kunt er namelijk een hoop uithalen.

Ik vindt dat bij de strijkers op 2.12 een appergiator niet misplaatst zou zijn. De drums zijn idd wel heel simpel,
als je eens echte klassedrums wilt horen: luister es naar Cosmic Gate.
Ook zou ik op 3.15 de strijkers wat meer laten doorgalmen, en die mooie melodie erin filteren.
Klinkt anders wel lekker

punten 7/10,
als de goede wijzigingen worden aangebracht, 8.5/10

greetzzz djoene
 
kritiek op digital obsession

kritiek op digital obsession

Heel erg bedankt voor het commentaar waar ik om vroeg.. alleen MDJ..... Je moet weten dat het niet alleen VIRUS is wat je hoort maar ook MC505 en NordLead 2. De drums zijn aangepast en de strijkers worden helemaal opgezweept in de nieuwe versie! dankzij jullie! Greetz Bram



Meer kritiek is altijd welkom
 
Back
Top