Nieuwe track!!

Dozart

Super Сasual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
Nieuwe track gemaakt. Benieuwd hoe jullie 'm vinden.
Stijl is denk ik 'electronica', met klassieke sounds.
Ik ben nooit zo goed in m'n eigen stijl definiëren, jullie mogen 't zeggen.. :D

Benieuwd naar jullie mening, en eventuele verbeterpunten.

Gegroet!


https://soundcloud.com/ron-dz/dozart-the-rising-of-the-antichrist
 
Ik vond hem leuk, het lied past goed met de titel, leuke vocals ook.. Enige minpuntje zijn de zwaar overdreven cymbal crashes, die mogen wat minder volgens mij. Genre ? Ik zou het ook niet weten zeggen, want dit is zeer origineel. Goed werk geleverd ! :)
 
Ik vind hem in ieder geval origineel! Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Ben altijd wel aardig van de klassieke elementen, begin is best wel leuk, mooie opbouw, maar dan neemt hij na verloop van tijd een andere wending (als die beat er al een tijdje in is) en kan ik de invloeden van het begin van het nummer niet meer terug vinden (buiten een beetje strings om aan het einde) en dat vind ik jammer. Die beat is wel lekker overigens.

Ik vind het in ieder geval wel een originele track, klasse!
 
Die cymbals nog eens nageluisterd, en idd, dat was bij nader inzien eigenlijk best wel een heel erg storend element!
Daar heb ik even wat aan gedaan. Opnieuw geüpload!
 
Die stringsound uit het intro kan me niet zo bekoren. Het lijkt ook wel of je daar veel laag hebt weggehaald met eq, waardoor het nogal iel is geworden. Die stabsound vanaf 2:00 ongeveer vind ik maar niks, veel te atonaal steeds dezelfde sample op meerdere toonhoogtes afgespeeld. De beats enzo vind ik wel oké.

Ik mis een beetje melodische samenhang in het nummer. De kick/bas bromt een beetje, maar sluit niet lekker aan op de melodietjes.

En misschien het hoog iets terugschroeven zo rond 5:50, die hats zijn wat schel.
 
Onderschrijf de opmerkingen van Stupide. Hoewel je steeds het zelfde thema gebruikt klinkt het toch onsamenhangend. Waarschijnlijk heb je bewust voor "lelijk" klinkende geluiden gekozen, maar gek genoeg doet dat bij mij afbreuk aan de spanning die een anti-christsong wel zou moeten oproepen, denk ik. Het begin is ook veel te schel.
 
Zeer goed hoor .
Een enkele opmerking, het laad gedeelte is zeer laag , mijn monitoring ging over de limit.
Welke monitors gebruik je ?
Voor de rest , Super.
mvg
Lebard Guan
 
Te weinig dynamiek om lekker te luisteren. Devies: opnieuw mixen, met aandacht voor je stereobeeld.
 
Back
Top