jupiter 8 gezocht!!

Status
Please reply by conversation.
En wat is de appel en wat de peer? Wat kan de JP8 zoveel meer?

denk is na:okdan:
kan een ms10 t zelfde als een ms20?:engel:
kan een axxe t zelfde als een oddessy?:engel:

wow dat had ik eerder moeten weten....

wie wil mijn system 100 ruilen tegen een sh101?
heb een beetje ruimte gebrek en ze klinken allebij t zelfde:okdan:


grappig dat je al 3500 plus berichten hebt gepost!! en lid bent geworden in 2002
ik denk dat je veel mensen gelukkig hebt gemaakt met al je goede raad!!!

thnx!! ik zoek dus een jp4 ipv een jp8}:|
 
Tsjeezus jongens. TS vraagt gewoon of iemand een JP-8 te koop heeft of weet. Moet daar nou met zoveel gezever op worden gereageerd?
 
wacht maar af voor je het weet staat er weer een fake advertentie met"jupiter8 te koop" op marktplaats. en wij dan maar weer zoeken wie de dader is ?

goeie tip trouwens die link , kon hem zelf ook nog niet, interessant.
 
wacht maar af voor je het weet staat er weer een fake advertentie met"jupiter8 te koop" op marktplaats. en wij dan maar weer zoeken wie de dader is ?

goeie tip trouwens die link , kon hem zelf ook nog niet, interessant.


sunny geef me jouw jp8 gewoon!!! zijn we van t gezeik af!:W
 
leef eerst eens die 800dv van je uit !
 
Als je een mooie polysynths als toevoeging zoekt zou je misschien ook een Chroma kunnen overwegen. Er staat er nu één op ebay.de met midi en misschien upgrades. Ik heb er één met midi en verbeterde cpu en ben stapelgek op die bak!
Heeft niets maar dan ook niets te maken met een JP8 maar goed.. moest het kwijt :D
Er staan een paar stoere filmpjes op youtube.

Succes in ieder geval!
 
Als je een mooie polysynths als toevoeging zoekt zou je misschien ook een Chroma kunnen overwegen. Er staat er nu één op ebay.de met midi en misschien upgrades. Ik heb er één met midi en verbeterde cpu en ben stapelgek op die bak!
Heeft niets maar dan ook niets te maken met een JP8 maar goed.. moest het kwijt :D
Er staan een paar stoere filmpjes op youtube.

Succes in ieder geval!

leuk!! ken m niet, ga ff kijken thnx!!
 
Rhodes Chroma inderdaad. Niet de Polaris.. En zoals je zegt één van Stevie's lievelingsbakken.. :okdan:
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top