subdub's interpretation of oxygene

nick1000

Ouwe rot
Dismembered
Lid sinds
27 oktober 2009
Berichten
755
Locatie
Gent(BE)
Hallo mensen, dit is mijn interpretatie van het album oxygene van Jean Michel Jarre(dit project is nog niet volledig af, de resterende tracks die nog ontbreken volgen nog)

Alles is live ingespeeld, er is op geen enkele manier gebruik gemaakt van sequencer of andere synth-software. Hier en daar zullen er speelfouten te horen zijn. Dat om ergens de spontaniteit te behouden. Enkel Audacity is gebruikt om het op te nemen.

Instrumenten die ik heb gebruikt zijn: Korg poly61, Eminent 310U, Microkorg, Roland JX-305, Korg micro-X

http://www.zshare.net/audio/766701224a4dd430/

Reacties zijn uiteraard welkom
 
Laatst gewijzigd:
Geen commentaar? Dat kan maar 2 dingen betekenen; ofwel enorm slecht of er is geen kritiek op te merken.
 
In Jarre's nummer zit een soort waterbelletjes geluid eronder in heel breed stereo dat ontbreekt.
Niet slecht gedaan verder.
 
Best lekker om naar te luisteren, dat doe ik je nog lang niet na :)
 
Deze ga ik eens bestuderen... zelf ben ik bezig met een psybiƫnt achtige bootleg van oxygene deel 2, met uiteraard een vrij authentieke basis.
Ik ben benieuwd hoe je speeltechniek in O2 is :)
 
Deze ga ik eens bestuderen... zelf ben ik bezig met een psybiƫnt achtige bootleg van oxygene deel 2, met uiteraard een vrij authentieke basis.
Ik ben benieuwd hoe je speeltechniek in O2 is :)

Ik heb er een dramatischer/ theatrale versie van proberen maken. Maar toch nog met het originele "gevoel" er in.
 
Ik heb er een dramatischer/ theatrale versie van proberen maken. Maar toch nog met het originele "gevoel" er in.

Klinkt lekker, en de minipops heb je er ook lekker diep in :okdan:

Eerlijk gezegd ben ik nog het meest onder de indruk van het eerste gedeelte uit OxygeneV5. Heerlijk duister, en met dat koor er in ftw:okdan:
 
Back
Top