URBAN TRIBE - LOYAL OPPOSITION - PLANET E RECORDS

mariska

Stamgast
Lid sinds
24 september 2008
Berichten
392
Locatie
The red hills of Lardossa (Gent, BE)
Hey!!

Het is eeeindelijk zo ver!
M'n track Insolitology is uit, hierzo http://shop.planet-e.net/products/loyal-opposition-12

Het enige dat me zorgen baart is dat ik m'n naam nergens kan vinden in de beschrijving. OF op de plaat zelf. Nu, ik heb 'm nog niet in m'n handen gehad, dus de achterkant heb ik niet gezien. Daar zou het normaalgezien op moeten staan (ik ben B2).

En hier nog eens "insolitology" in de info over recente releases van PLANET E. (scrol wat naar beneden). http://www.backspinpromo.com/planete.html


Ciao!
Mariska
 
Dubieus hoor Mariska een nummer op een EP van iemand anders. :?

Maar Planet E is natuurlijk een dik label.
 
Laatst gewijzigd:
Dikke proficiat maar het ziet er inderdaad wel naar uit dat je een beetje genaaid bent :(
 
Op de Rush Hour site staat de release ook al, maar enkel over Urban Tribe...

Ik hoop niet dat die boef van een Ingram er met je track vandoor is... :D

Wel een hele dikke plaat + op een release van Planet E... Hulde! :halleluja
 

Attachments

  • stingray.jpg
    stingray.jpg
    45,5 KB · Bekeken: 60
Wel een dikke plaat overigens. Jouw track is ook nog een tikje geedit sinds de laatste keer dat ik hem hoorde, of is dat alleen de mastering die ik hoor?

Beetje een raar verhaal dit wel, lijkt me wel handig als hij het in ieder geval laat weten dat hij een track van je onder Urban Tribe released? Ik snap het concept "faceless techno" wel maar dit euhm is wel apart. Misschien moet je gewoon brutaal je naam toevoegen als lid van Urban Tribe op Discogs }:|
 
het is gewoon gemasterd. Misschien effectje hier en daar maar aan de inhoud is er niets veranderd (en daar ben ik ook zeer blij mee).

Stingray had wel al gezegd dat het een plaat van Urban Tribe zou zijn. Maar dat hij m'n track er ook zou zetten om me wat naambekendheid te geven... wel ehm... Ik hoop echt dat m'n naam op de achterkant van die plaat ergens staat (waarschijnlijk in kleine letters "written by Mariska Neerman, produced by Mariska Neerman & Carl Craig" ofzo)
Er staat al veel info op websites maar ik word nergens vermeld tot nu toe. Dus het baart me wat zorgen.
Ik vind het alleen een beetje jammer dat MIJN track op een heleboel websites te horen staat maar dat niemand weet dat ik het gemaakt heb...
Aangezien ik Stingray bijna nooit aan de lijn kan krijgen zal ik moeten wachten tot de vinyls bij me thuis geleverd worden. Hopelijk niet te lang... :D

Spannend is het alleszins wel...!!!
 
Ah op die fiets. Dan weet ik wel wat voor truuk ze gaan uithalen. :duivels:
 
Iedereen kan natuurlijk met een SoundCloud account ff een message op de track zelf achter laten met daarin een link naar Maris der myspace ofzo 8) en evt zelfs melden dat deze track van haar is :D
 
Ook op de Rush Hour site wordt meer niks vermeld dan dat het een Ingram release is...

--------

URBAN TRIBE - LOYAL OPPOSTION - PLANET E - VINYL
PLE 65319-1 - 54978 - us12' - €9.50

Nobody really sounds quite like S. Ingram (aka Urban Tribe), a talent that has moved through various shapes and forms in the Detroit underground with a constant thread of hi-tek electro soul tying all his material together.

Loyal Opposition is a representation of all forward thinking from Urban Tribe and successfully retains all the qualities he is best known for. Tip!

--------

Ik moet zeggen dat de track wel heel erg Drexciya klinkt en het perfect past bij DJ Stingray aka Urban Tribe...
 
Dat zou wel een kunststukje zijn zeg! Jatten uit Belgique ;)
Misschien heeft R&S ooit Carl Craig genaaid....
 
Nu maak je mij ook nieuwsgierig.....

Een release op vinyl in deze tijd is gewoon cool. Mariska moet gewoon van het minste uitgaan en dan kan het altijd meevallen. Boeien mochten ze nooit melden dat het van haar is.

Maar je kan iig truken uithalen door tracks van nog onbekende artiesten onder een bekende naam te laten uitbrengen en als het aanslaat melden dat het Mariska is. En zelfs al komt er een rel dan is het helemaal goed voor haar naamsbekendheid.

Niks dus om je zorgen over te maken. Echte artiesten laten zich niet door dat soort dingen tegenhouden.
 
fuck that. volstrekt geen credits krijgen voor je harde werk is gewoon niet koel. Ik hoop dus dat we ons vergissen en dat ze wel ergens vermeld staat. In ieder geval gefeliciteerd Maris! Heel vet :)
 
fuck that. volstrekt geen credits krijgen voor je harde werk is gewoon niet koel. Ik hoop dus dat we ons vergissen en dat ze wel ergens vermeld staat. In ieder geval gefeliciteerd Maris! Heel vet :)

Heb net Stingray aan de lijn gehad. Hij bevestigde dat mijn naam duidelijk vermeld staat op de B-kant van de plaat.
En hij zei dat m'n platen binnen een tweetal weken bij me thuis zullen toekomen... Alright! :okdan:
 
Back
Top