• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop LinnDrum en Sequential Drumtraks

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Lid sinds
6 december 2009
Berichten
166
Locatie
Rotterdam
Ik heb besloten om mijn drummachines weg te doen.

De LinnDrum is qua uiterlijk in een zeer goede staat, en alle knoppen en schuiven zijn origineel. De volumeknop kraakt wat als hij een tijdje niet wordt gebruikt. De batterijen heb ik onlangs vervangen, evenals de twee conga eproms die een omgevallen bitje hadden en niet meer geherprogrammeerd wilden worden. Een van de trigger inputs is ooit vervangen door een DIN plug zodat maar 1 kabel nodig is voor alle 5 trigger inputs. Hij heeft geen MIDI, maar ik verkoop hem met een Kenton Pro Solo MkII waarmee je hem perfect kunt syncen met je DAW of MIDI apparatuur. Technisch is de LinnDrum 100%, maar volledigheidshalve zeg ik erbij dat de voeding wat bromt. In mijn ervaring is dit vrij normaal met apparatuur van deze leeftijd. Omdat hij zowel technisch als esthetisch zo goed behouden is, en omdat de Kenton Pro Solo wordt meegeleverd, vraag ik er 1000 euro voor.

De Sequential Circuits Drumtraks is eveneens in een zeer goede staat. Alles is origineel en alles functioneert uitstekend. Ik vraag er 400 euro voor.

Beide zijn te bekijken/beluisteren in Oegstgeest nabij Leiden. De Drumtraks wil ik eventueel nog wel verzenden, maar de LinnDrum is zo zwaar dat ik hem liever niet verzend ivm mogelijke beschadiging door zijn eigen gewicht.
 
Bij deze een foto van de LinnDrum, met op de achtergrond de bijgeleverde Kenton Pro Solo MKII (blauwe doosje).

 
De LinnDrum is gereserveerd.

Drumtraks nog steeds in de aanbieding. Ik denk dat je ze zelden zo goed behouden tegenkomt.
 
Bump voor de Drumtraks. Er is nog ruimte voor discussie over de prijs, dus doe een voorstel als je interesse hebt.
 
Bij deze een foto van de Drumtraks

5f7a821ee0.jpg
[/url][/IMG]
 
LinnDrum is verkocht

Drumtraks staat nu ook op Ebay.nl met wat meer foto's
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top