• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: SCI Drumtraks en Oberheim Matrix 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lab of Sound

synthousiasteling of zoiets
Lid sinds
6 december 2009
Berichten
166
Locatie
Rotterdam
Ik heb meer gear dan ik inputs heb in mijn interface heb, een beetje te lastig allemaal. Daarom doe ik mijn Sequential Circuits Drumtraks weg voor 400 euro. Technisch in perfecte staat en optisch heel goed. Je ziet zijn leeftijd er niet aan. De Oberheim Matrix 1000 is een black face en net zoals alle andere bromt ie een beetje maar dat doet niets af aan het feit dat hij technisch helemaal ok is. Heeft wat gebruikssporen van rack inbouw. Vraagprijs 250 euro. PM of mail als je interesse hebt. Groeten, Jack
 
Misschien kwam mijn advertentie van gisteren niet heel serieus over, maar het komt erop neer dat ik teveel apparatuur heb en daardoor niet meer aan muziek maken toekom. Vandaar dat ik de Drumtraks en Matrix 1000 wegdoe.

Nog even ter verduidelijking, de lichte brom die de Matrix 1000 heeft is niet in de audio uitgang, het is de voeding zelf die lichtelijk bromt en voor zover ik uit eigen ervaring en die van anderen weet hebben alle black face Matrixen 1000 dit.

Groeten,

Jack
 
Heb een aantal aanbiedingen voor de DrumTraks gehad maar dan moet ik er echt geld op toeleggen. Daarom heb ik besloten hem nog even te houden.

Voor wat betreft de Matrix 1000 black face, ik verkoop er 2. Eentje is gereserveerd voor een forumlid, de andere is nog te koop. Vraagprijs 250 euro. Het forumlid waarvoor ik er een heb gereserveerd heeft onderhandeld dat ik voor die prijs de verzendkosten betaal, dus eerlijkheidshalve bied ik dat voor de andere ook aan. Maar je mag natuurlijk ook komen kijken en afhalen.

Ik heb ook nog een Access Matrix Programmer in de aanbieding. Ik zit er aan te denken om die op Ebay te zetten, maar voordat ik dat doe probeer ik het eerst hier. Vraagprijs 300 euro. Hij ziet er zo goed als nieuw uit en doet het 100%.

Groeten,

Jack
 
Een forumlid waarvoor ik een Matrix 1000 had gereserveerd heeft vanwege onverwachte uitgaven (kapotte CV-ketel) afgezien van de koop. Daarom heb ik nog steeds twee black face Oberheim Matrix 1000 te koop. Ik vraag 250 euro per stuk. Te bekijken/beluisteren in Oegstgeest, maar ik stuur ook met alle plezier op. Zoals ik eerder aangaf, betaal ik dan de verzendkosten.
 
Beide Matrixen en de Access Programmer zijn verkocht!!! Deze mag dus op slot.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top