Wat is ''the best looking synth'' ever.

blauw ?
De OB-12 natuurlijk !

OB12_synth.jpg
 
de best looking synth heeft mij aan de toetsen natuurlijk
 
Bij voorbaat sorry maar ik moest ineens denken aan dit gedrocht dat ik ooit had :W
2338847569_c294468f1f_o.jpg

dat ding pastte geneens op een strijkplank!
 
ik heb m ook gehad
en als ik opnames terug hoor vind ik die sound nog steeds iets speciaals hebben
Bij voorbaat sorry maar ik moest ineens denken aan dit gedrocht dat ik ooit had :W
2338847569_c294468f1f_o.jpg

dat ding pastte geneens op een strijkplank!
 
The Inca synth?
Een synth zonder keyboard is voor mij geen echte synth, hoe apart en mooi dan ook?
Dus ook eigenlijk niet de EMS VCS-3 / Oberheim Xpander ed.
Heb zelf genoeg modules (oa : MKS-80 met MPG-80) maar hoe mooi en handig ik de MPG-80 ook vind, het is geen volwaardige synth.
Dus eigenlijk bedoelde ik toen ik deze topic begon, een volwaardige synth met keys en geen modules :eureka:
Herkansing :halleluja
 
Jaaaa, Microkorg is geeeiiil.

Het zijn die wannabe gangsta hiphoppers die em kopen voor de vocoder en er vervolgens lame youtube-videos over posten, die em zo'n negatieve aura geven !

Nee dan liever YouTube-videootjes van hardrock-wannabees die Metallica op hun Microkorg spelen :duivels: :D:D
 
The Inca synth?
Een synth zonder keyboard is voor mij geen echte synth, hoe apart en mooi dan ook?
Dus ook eigenlijk niet de EMS VCS-3 / Oberheim Xpander ed.

kijk toch humor, goeie grap , synthi is geen echte synth....
hoe echt wil je ze hebben .
vind trouwens die akai's er niet echt tof uit zien , krijg er meteen crematiedoodkisten gevoel bij. geef me dan maar die gepaintbrushte van mario.
sorry voor alle tenen waar ik nu op trap, tis maar mho
 
Geeft niet Sunny, ik heb geen lange tenen, wel lange vingers ;)
Dus als de uitnodiging nog staat, dan begin alvast maar al je mooie en kostbare synths vast te zetten, voordat ik er één achter m'n (leren) jas stop:smeris:
Hoop dat jij ook tegen ongein kunt :D
 
img6292a.jpg


zwijmelzwijmel
 
Nee dan liever YouTube-videootjes van hardrock-wannabees die Metallica op hun Microkorg spelen :duivels: :D:D

scherp. heel scherp :mega:
 
mssiah_sx64_p64.jpg


/thread

:halleluja
 
Geeft niet Sunny, ik heb geen lange tenen, wel lange vingers ;)
Dus als de uitnodiging nog staat, dan begin alvast maar al je mooie en kostbare synths vast te zetten, voordat ik er één achter m'n (leren) jas stop:smeris:
Hoop dat jij ook tegen ongein kunt :D
aha !
swerft op straat , verkoopt geregeld erg dure synth's, heeft lange vingers !
ook bekend van radio en tv ? ( opsporing verzocht... leren jas....)

het begint mij opeens te dagen ,. handig , heeel handig.

maar beste analogica , of zal ik maar gewoon KRIMSON zeggen , wij zijn alhier ook niet voor een kleintje vervaard. pas maar op, u zou wel eens kunnen eindigen ...ALS MOTORPAK !!:W
 
Laatst gewijzigd:
jammer dat veel mensen de looks en de sounds door elkaar halen in dit topic. ik zie vele fantastische synths voorbij komen maar voor het predikaat "best looking synth ever" is toch meer nodig dan een sublieme sound en houten zijkantjes. al klinkt ie naar kaas en valt bij het minste of het geringste al uit elkaar: als ze (de mooiste synthesizer is absoluut vrouwelijk, daar ben ik van overtuigd) er wonderschoon uit ziet is dat meer dan genoeg.
 
Ook al is het geen echte synth, ik blijf deze ook erg mooi vinden hoor :luv:

attachment.php
 

Attachments

  • m5-side-on-2-ba1.jpg
    m5-side-on-2-ba1.jpg
    97,8 KB · Bekeken: 43
Sunny als ik bij je langs kom dan is het op m'n motor, dus een motorpak heb ik dan al aan ;)
Heb achter m'n buikschuiver wel een caravan hangen om al het gestolen waar met een kleine 300 kmh te vervoeren en vervolgens op marktplaats voor een habbekrats (ga niet meer voor de hoofdprijs) te verpatsen :D
Moet tenslotte m'n brandstofkosten er wel uithalen :eureka:
Subliminalcut, geeft niet hoor, sommige dingen zijn voor sommige mensen ook moeilijk te bevatten.
Maar even serieus, een synth (zonder keyboard) is in mijn ogen geen volwaardige synth, wat heb je er aan als het je enige synth is.
Hoe wil je hem dan bespelen, snap je nu wat een volwaardige synth is?
 
Back
Top