Wat is ''the best looking synth'' ever.

Doe mij deze dan maar :halleluja

attachment.php


. +1
 
Waldorf Wave.
 
Jupiter 6

Jupiter 6

Ben ik nou de enige die de Jupiter 6 mooier vindt dan de 8a? Ik was als kind destijds verliefd op dit ding. :luv:

jupiter-6.jpg
 
Ben ik nou de enige die de Jupiter 6 mooier vindt dan de 8a? Ik was als kind destijds verliefd op dit ding. :luv:

jupiter-6.jpg

Nee hoor zeker niet! Ik heb er eens een paar weken een 6 gehad. En geilde (toen ik hem eenmaal in huis had) ook behoorlijk op de looks ... dat soort metalic kleur wat ie heeft maakt hem ook speciaal voor mij :D

Maar goed de looks van een synth zijn maar betrekkelijk ... want daar gaat het bij een synth natuurlijk totaal niet om :P
 
Mooi, goed om te lezen! Ja, in het donker branden en flikkeren op dat apparaat nogal wat ledjes. En uiterlijk ... ach, tja, wie maalt daar nou om ;)
En anders mag deze customized Roland er ook zijn, vanwege de geweldige stemmingsverhogende combie van lichte vlakken, bruin hout en een paar bescheiden kleurtjes. Zwart is immers ook maar zwart.

1242661696_6f68e0aaa6_o.jpg
 
Mooi, goed om te lezen! Ja, in het donker branden en flikkeren op dat apparaat nogal wat ledjes. En uiterlijk ... ach, tja, wie maalt daar nou om ;)
er zijn ook zekerrrrr wel goede ende bruikbare sounds uit te halen...
Zwart is immers ook maar zwart.
zeer donkergrijs eigenlijk...
 
er zijn ook zekerrrrr wel goede ende bruikbare sounds uit te halen
Oh, absoluut! Ik vond het altijd wel jammer dat hij niet aanslaggevoelig was en als je met een piano bent opgegroeid, voelt dat echt als een gemist.
 
Oh, absoluut! Ik vond het altijd wel jammer dat hij niet aanslaggevoelig was en als je met een piano bent opgegroeid, voelt dat echt als een gemist.
mja, de meeste synth sounds voldoen wel met een vaste velo waarde vinnik persoonlijk... zo ook de jx3p of ju60 bijv...
 
Mooie bak inderdaad, deze Virus. Maar een winner is het imo niet. Waarom toch het controlpanel links en niet in het midden? Ok, je speelt misschien met je rechterhand, maar voor rechthandigen is het een hele toer om met links die knoppen te bedienen. Ik zie dus geen logische uitleg voor deze layout (maar misschien zie ik iets over het hoofd).
 
Ben ik nou de enige die de Jupiter 6 mooier vindt dan de 8a? Ik was als kind destijds verliefd op dit ding. :luv:

images

ik mis nogal wat kleur , beetje blauw uitgevallen allemaal.
neen dan toch echt liever een jp8 in m'n kot
 
Back
Top