• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Voorjaarsopruiming (o.a. Axiom, Pod X3, M300, Vortex en EMX1)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Albert

Ouwe rot
Lid sinds
5 november 2003
Berichten
590
Gisteren de schuur en zolder opgeruimd, vandaag mijn geluidsgebeuren....
Heb geen zin in eindeloos heenenweer gemail en gehandel, dus lage, vrij vaste, prijzen (lager dan waar dan ook..) en wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik handel eerlijk: als iets het niet doet of er is iets stuk. dan staat dat er bij. Alles af te halen in Heerenveen.

Dus in de aanbieding:

M-Audio Axiom 49

In nieuwstaat (paar maand oud). Inclusief doos etc.
Prijs: 140,- (voor de snelle beslisser)

axiom1.JPG


Line6 Pod X3

Een van de beste gitaarmodellers en multi-effecten van dit moment. Daarnaast ook een goede geluidskaart voor mic, gitaar en bas. Is ook een hardware-dongle voor Pod Farm platinum (alle line6-modellen en effecten als VST). Erg mooi apparaat met veel mogelijkheden. Ook slechts enkele maanden oud. Inclusief goede hoes, doos, handleiding en USB-kabel. Registratie kan zonder problemen worden overgezet.
Prijs: 250,- (heel laag en erg vast)

pod1.JPG

pod2.JPG

pod3.JPG


TC Electronic M300

Multieffect by TC Electronic. o.a. delays en reverb. In goede staat, leeftijd niet bekend. Doet het echter prima en ziet er ook nog eens erg netjes uit. Prijs: 90,-

m3001.JPG


Lexicon Vortex

Bijzonder effectapparaat met aparte, lastig te beschrijven maar o zo mooie effecten. Erg gewild door de liefhebber. Leeftijd: uit de vorige eeuw (begin 90-er jaren). In goede staat, lichte verkleuring van het frontpaneel en de input-potmeter kraakt wat bij verdraaien (kwestie van even smeren denk ik). Maar voor zo'n oude dame in goede staat. Komt met originele doos, handleiding en voeding.
Prijs: 100,-

vortex1.JPG

vortex3.JPG


Korg EMX1

Welbekende drum/synth apparaat. Deze verkeert in goede staat, afgezien van een hoekje wat een tikje heeft gehad. Alle knoppen werken, buizen zijn goed en klinkt als een klok. Komt met 110V- voeding en een converter naar 230V. Heb hem hier naar volle tevredenheid gebruikt.
Prijs: 230,-

emx2.JPG

emx3.JPG


Inruil beperkt mogelijk: bijv. Behringer BCR2000 of (aparte) gitaarpedaaltjes: Zvex Fuzz Factory, EH Tubezipper etc.
 
Op verzoek nog een paar fotootjes van de beschadiging:
(wat lastig te fotograferen, maar lijkt erger dan dat het is. Behuizing is structureel in orde (en voor deze prijs....)

emx7.JPG
emx8.JPG
emx9.JPG
 
Kleine update:

1. erg veel belangstelling voor de Vortex. Is in principe verkocht. (reageren heeft geen zin meer, er zijn al zeker 15 belangstellenden)
2. Ook veel belangstelling voor de EMX. Is in principe ook verkocht.
3. Ook serieuze belangstelling voor de Axiom: echter nog niets definitiefs.

Pod X3 Live en M300 nog steeds beschikbaar.
 
Nog een update:

Vortex is verkocht
Axiom 49 is verkocht

EMX is zo goed als verkocht
Pod X3 Live: 240,-
M300: 90,-
 
Weer een update:

EMX is verkocht
Pod X3 Live is verkocht

Blijft alleen de M300 over: misschien hou ik hem zelf, leuk effectapparaat met veel mogelijkheden. Leuke ruil blijft echter welkom!
 
Heb tot nu toe alleen maar echt lage boden op de M300 gehad (50,- en zo) Iets te laag naar mijn smaak: 80,- is heel redelijk. Hij blijft dus hier. Iedereen bedankt voor de belangstelling en alle kopers: veel plezier met jullie nieuwe aanwinsten!!

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top