Geluidskaart kapot?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn internet is helaas niet snel genoeg om Asio4all zonder latency te downloaden, valt daar eigenlijk iets aan te doen?

Wel er van uitgaande dat je de blauwe midi gebruikt en niet de groene want die schijnen echt slechter te zijn!


Blauwe pakken, niet de groene...dan zou je er moeten zijn!
 
Neee,.. cool edit,.. dat heet niet voor niks COOL,. da's omdat t zo cool is,..
En degene die t gebruikt krijgt dan vanzelf een bepaalde coolness waardoor de latency uit ontzag voor de cooligheidsfactor van de ultracoole gebruiker naar het absolute nulpunt springt.
Nare bijwerking is wel dat je hersens bevriezen en daardoor hoor je iedere keer een POK
.............. Dan leer je gelijk wat bij en gaan je skills ook vooruit.
Dan op een mooie dag,.. als je snapt waar we t over hebben kun je in de grote excuses draad ff sorry zeggen voor al je,... uhhh,.. hoe zal ik t es aardig zeggen,....gedoe!

+3, of mag je er maar 1 doen ? ;)
 
Bij een bepaald uien niveau moet +3 wel kunnen :D als je het maar met asio4all doet
 
We geloven dat je er van overtuigt bent Bradly....

Je interne geluidskaart probeert 0 latency te halen, dat kan niet dus hij gaat stukken data overslaan en dus kraken

Met asio4all driver kan je wat buffers toevoegen, zeg maar een beetje latency krieren zodat je van dat gekraak vannaf bent

Doe je best om dit eens te begrijpen!!!, we zeggen het niet om je te pesten ...maar ...en hier komt het ASIO4ALL driver gebruiken


Ik heb altijd zonder problmen en kraken en plopjes etc etc opgenomen, dus waar je dit op baseert weet ik niet.....

Dat gekraak komt door een kabel, niet door mijn onboard geluidskaart.
 
red_forman.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top