AciD: BIAM - A Monologue

:okdan:

Jammer van de mp3-c:rmpressie op soundcloud, het orgineel gaat nog dieper:D door het aanwezige sublaag.
Ik ga proberen de volgende opname multitrack te maken, zodat ik het een en ander ff kan bijschaven, zoals bv. de verhoudingen. Dat zou betekenen dat ik de computer uit het stof moet halen:(.

Tijdelijke link naar .flac
 
Zou je wat specifieker willen zijn?

ahja specifiek.. ben geen mixtechneut en heb hier geen reference monitors, dus neej :)

Maar als ik mijn best doe om kritisch te bespreken:
gewoon algemene indrukken; laag gedeelte te laag naar achteren gedrukt, maybe op jouw speakers mooie klank maar luister op de gemiddelde hifi set en je houd er nog weinig van over.. ik vrees op een PA dat vooral het gebouw zal resoneren. Maar goed, sommigen houden daar nu eenmaal van, ik vind het allesinds een verademing telkens die blazende kick wegvalt.
de afwisseling dan met de heldere hihats en mss te luide snare zorgen dat de gehele mix aan cohesie mist. Die gedownpitchte clap vind ik ook maar niets
en nou voel ik me slecht dat ik de boel afbreekt :stupid
Het geheel is ook enorm lang, maar er zitten wel een paar coole stukjes afwisseling in, zeker naar het einde toe wordt het veel boeiender, is ook veel meer variatie dan.
Tis een track van 13:43, mischien kan je de helft eruit knippen :peukie:
 
Duidelijk!

Nu snap ik wat je bedoelt en moet je op alle punten gelijk geven.
Sub-laag is idd wel lastig om icm PA te gebruiken vanwege storende resonanten.
Over mijn laptopspeakers klinkt deze jam iig verschrikkelijk en heb begrepen over de meeste low-fi speakers.

Zo'n track ontstaat ook spontaan; selecteer wat apparaten, kies een pattern, beetje editen, globaal mixer instellen en jammen. Nu had ik de cd-recorder mee lopen. Eigenlijk zoals al mijn tracks op soundklout!
Het wordt een keer tijd er multitrack wordt opgenomen en alles een beetje knippen,plakken,zagen,opschuren,polijsten,boenen,blinken...uhmm.....

Maargoed, ik heb liever dat iemand zegt wat ie er slecht aan vind dan wat ie er goed aan vind. Dus ik waardeer je commentaar!
 
ahja weetje mss ook een kwestie van voorkeursound..
en jammen moet je natuurlijk niet laten.. das ook het enige van mij die online komt, de rest geraakt nooit af..
is zeker niet mn bedoeling om af te kraken
 
Back
Top