grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Klopt, de prijs is in overeenstemming met wat ie kan. Iemand vroeg waarom hij niet mee steeg met de analoge hype van anders synths. Daarom dus.
 
hij is over het algemeen vrij kut:

- omdat ie zeer weinig kan qua verschillende sound mogelijkheden (SLECHTS 20 parameters)
- omdat het een bak is uit de poly serie van Korg = slechte toetsen
- omdat geen enkele input heeft en slechts 1 audio out.
- arpeggiator is ook kut, die hoogste en laagste note speelt ie 2x, dus C, E, G, C, C, G, E, C C enz en de arpeggiator wordt getriggered op het moment je toetsen indrukt (in tegenstelling tot bijv een juno-60 waarbij de arp altijd wordt getriggered door de arp klok, no matter what)
- het intoetsen van parameters is ook verschrikkelijk, niet alleen vanwege het moeten intoetsen van een parameter nummer en het omswitchen van parameters met slechts een INC en DEC button maar ook dat deze buttons vrij lam zijn, erg slechte contacten.

chordmem is opzich nog wel grappig... maar ja, DAAR heb je een bak niet voor natuurlijk...
 
hij is over het algemeen vrij kut:

- omdat ie zeer weinig kan qua verschillende sound mogelijkheden (SLECHTS 20 parameters)
- omdat het een bak is uit de poly serie van Korg = slechte toetsen
- omdat geen enkele input heeft en slechts 1 audio out.
- arpeggiator is ook kut, die hoogste en laagste note speelt ie 2x, dus C, E, G, C, C, G, E, C C enz en de arpeggiator wordt getriggered op het moment je toetsen indrukt (in tegenstelling tot bijv een juno-60 waarbij de arp altijd wordt getriggered door de arp klok, no matter what)
- het intoetsen van parameters is ook verschrikkelijk, niet alleen vanwege het moeten intoetsen van een parameter nummer en het omswitchen van parameters met slechts een INC en DEC button maar ook dat deze buttons vrij lam zijn, erg slechte contacten.

chordmem is opzich nog wel grappig... maar ja, DAAR heb je een bak niet voor natuurlijk...

is dit ergens vandaan gecopy/paste>>?? six track pmde me presies het zelfde :P
en 20 parameters is toch niet zo bizzar weinig? ik bedoel neem nou het ons al zo vertrouwde voor beeld van een 303 of neem nou bijvoorbeeld een arp axxe. ok daar heb je alles hands on maar is dat druk knoppies rammen nou zo verschrikkelijk veel werk? bovendien hoef ik niet al mijn synths hands on te hebben als een patch goed is dan hoef je al die fadertjes toch niet direct handson te hebben?
 
IMAO een erg mooi klinkend apparaat!

dat wel
ga maar you tubes luisteren
asiemand een leuke arpegiate sound heeft gemaakt
denk van binnen ist net een siel dk80/2x dco synth , kan goed klinken dus
jp4 heeft ook geen midi
nou nou ?
en dan ?
:engel:
 
Er staat weer een grappenmaker opt MP

is wel heel popu aant worden rons beetje stangen met ...domme prijzen result = ? veel van dit soort ronderwerpen ook stom eiglijk
zou verboden moeten worden synths zijn serieuze machienes ..
daarmaakje geen grappen over
:bekdicht:
 
is wel heel popu aant worden rons beetje stangen met ...domme prijzen result = ? veel van dit soort ronderwerpen ook stom eiglijk
zou verboden moeten worden synths zijn serieuze machienes ..
daarmaakje geen grappen over
:bekdicht:


R-ond is soms net Jerommeke uit de S&W *D

Sorry voor de off topic post! :engel:
 
Marktplaats is hopeloos momenteel. Heb er Jammer dat de Marktplaats politie daar niet tegen optreedt en de betreffende advertenties verwijdert.

Vooral bij de Laptop sectie zitten enorm veel fraudeurs. Het lijkt wel alsof ze er een scriptje voor draaien.

Het is makkelijk om de IP ranges van china, rusland en Afrika te blokkeren. Dan blijven alleen nog wat fraudeurs over die Europese proxy's gebruiken. Die zou je kunnen ontmoedigen door voor synthesizer advertenties een drempel van n paar euro per advertentie op te leggen, net als bij gitaren (3 euro). Extra maatregel zou kunnen zijn dat je alleen een bod kan doen met een profiel dat in Nederland of Belgiƫ is gemaakt, geen enkele proxy's en yahoo emailadressen toestaan. dit is techisch allemaal nog geen 3 dagen werk.
 
Veel oplichters op MP tegenwoordig bij de bieders.

NU zie ik bij de analoge fotocamera's telkens LINDA_BAKER1980 staan met een bod van 135 euro
zie http://audio-tv-foto.marktplaats.nl...HPP+d5ueBX9Ock0rfPz//AcaTPA4=&fta_ind=25&fs=1. Dit wordt geboden op camera's die luttele tientjes waard zijn.
Gisteren heb ik marktplaats verwittigd om een bieder van 300 euro op mijn audioset advertentie (waarde 125 euro) te achterhalen en te blokkeren, omdat dit een oplichter betreft. Alleen MP doet er niets mee. Heb het bod zelf maar verwijderd, want dan verkoop je niets. Niemand die dan nog hoger gaat bieden natuurlijk. Heel irritant.
Hoe gaat het in zijn werk? Je krijgt een bod van 300 euro, gaat akkoord? En jij verstuurd, maar krijgt geen geld ofzo?

hier staat dezelfde Linda Baker http://audio-tv-foto.marktplaats.nl...PeP47zc8Dv6Y5J5W+f37+AzyIOpE=&fta_ind=48&fs=1

zomaar een greep, kwam de naam veel tegen
 
Dat soort biedingen zijn inderdaad vrij standaard als je elektronica aanbiedt op Marktplaats. Veelal Engelse namen en relatief hoge bedragen. Je kunt inderdaad weinig anders doen dan ze zo snel mogelijk verwijderen.
 
Dat soort biedingen zijn inderdaad vrij standaard als je elektronica aanbiedt op Marktplaats. Veelal Engelse namen en relatief hoge bedragen. Je kunt inderdaad weinig anders doen dan ze zo snel mogelijk verwijderen.

maar hoe gaat het in zijn werk?

Als ik wil dat er verstuurd wordt en niets voor mijn waar wil betalen, dan zal ik geen oud fototoestel kiezen, maar een nieuwe digitale Canon van 1000en euro's
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top