grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
zijn er echt mensen die in die super doorzichtige negeriaanse rukeenden oplichting stinken??

wooow, ...

ik heb zelf eens van zoĀ“n eikel, door hem nog meer ĀØitemsĀØ aan te bieden voor een prijs die hij niet kon laten liggen, zijn adres ontfutseld.
en dat aan de plietsie doorgegeven, maar die hadden het te druk met kinderen zonder licht te bekeuren...

:mega:
 
Kan ook anders gaan.

Vorige week stond er voor 50 euro een Korg PolySix op MP.
Direct 75 euro geboden (wereldbedrag)
En nu staat hij hier voor 75 euro. :dubbel::dubbel:
Wel wat batterij lekkage op te lossen, maar dat mag de pret niet drukken *D

Maar. idd veel linke ads. Ook op tweedehands.net
 
jups valt idd soms heel erg mee van de week een poly-61 gekocht voor 60 euros en een solist 505 voor 50
solist gaat nog open want een preset toets blijft hangen poly is de batterij uitgeknipt en print schoongepoetst met wat dreft en toetsen gecleaned
 
Poly61 is ook niet meer waard dan 50 euro.
best vaag dat ie niet mee stijgt met andere analoge bakken want hij klinkt echt heel vet zou nog wel een stuk meer als 50 waard kunnen zijn als je het mij vraagt
 
jups klopt hij is inderdaad vrij beperkt maar midi is niet persee nodig (voor mij) juist waneer ik met mijn spullekes die geen midi hebben bezig ben komen er vaak verrassend leuke dingen uit. omdat hij zo beperkt is is een programmer ook niet heel erg nodig. ik kan hem boven dien syncen door de arp in met triggers. (ik vind het wel fijn dat er nog synthjes zijn die nog gewoon beschaafd zijn qua prijs ik heb geen honderden/duizenden euro's te spenderen aan synths)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top