• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

BCR-2000 & Ableton Live Lite

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Imaginaire

Ingeburgerd
Lid sinds
20 december 2007
Berichten
85
- Behringer BCR-2000
Aangekocht in maart 2009 bij Thomann, dus nog meer dan 2 jaar garantie! Weinig gebruikt. Ik heb inmiddels de Akai MPD-32 en die past net iets beter bij mijn workflow. Originele doos met kabels, handleiding,...
85€

- Ableton Live Lite
cd-rom + serial voor deze instapversie van Ableton Live 7. Erbij gekregen toen ik de Akai MDP-32 kocht, maar overbodig aangezien ik Live 8 Suite heb. Interessant als kennismaking, maar minstens even interessant als korting op de volledige versie. Zo bespaar je bijvoorbeeld 110€ indien je de boxed versie van Live 8 wil kopen. Ga naar http://www.ableton.com/pricing en bekijk zelf hoe veel je bespaart. Als extra krijg je er ook een cd'tje met BFD lite bij (http://www.fxpansion.com/index.php?page=64).
30€

Samen kan nautuurlijk ook, voor de mooie prijs van 110€

Bij versturen zijn de kosten voor de koper, ophalen kan in Aalter (België) of in Gent tijdens de kantooruren.
 
Even omhoog schoppen. Dit lijken mij toch echt wel gunstige prijzen. Bij de BCR is er eigenlijk bijna geen verschil met het aankopen van een nieuwe unit, aangezien je nog zo lang garantie hebt.
 
Bericht door een moderator:
Het overmatig omhoog 'schoppen' van advertenties wordt op Synthforum niet gewaardeerd, eens in de 3 dagen is voldoende. Lees ook even de Marktplaats FAQ door voor een overzicht van de regels.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top