[hardcore] The Untitled - Hardware setup live try Out 04-02-10

haha vet man New Kids!!! limonaade
 
Gedeeltelijk goed, de Nova heeft zelf een effecten hoek met distortion en delay, waar je ook nog weer signalen van andere apparaten doorheen kunt jagen.
Helaas is de distortion van de Nova niet zo goed als die van de Supernova, bijvoorbeeld bij 7min. die lage synth had dan veel meer power }:| (met een Supernova).

Ik zit er over na te denken om er distortion pedaal bij te halen, moet ook nog ergens 1 hebben alleen is die kapot geloof ik..
 
Vind dit echt vet om te luisteren zeg!
ben nu bij 2.30, en zeker niet van plan om te stoppen nog hehe.
vette sounds tot nu toe hoor, kick is die software of komt ie uit een hardware bak?
de kick mag wel iets meer op de voorgrond enzo, maar echt vet hoe je dat 'live' doet man!
Ik neem aan dat je het live tweakt?
Mijn complimenten voor jou creativiteit!
 
Hoor ik nou een kickje van radium :P?
Hoe werkt die rm1x, lekker ? kheb zelf een mpc 1000 maar zit steeds vaker te denken om een rm1x erbij aan te schaffen.
Verder klinkt het wel lekker. kvind het een beetje frans klinken. Niet egt nl core ofzo :D
(Y)
 
Hoor ik nou een kickje van radium :P?
Hoe werkt die rm1x, lekker ? kheb zelf een mpc 1000 maar zit steeds vaker te denken om een rm1x erbij aan te schaffen.
Verder klinkt het wel lekker. kvind het een beetje frans klinken. Niet egt nl core ofzo :D
(Y)
Ja klopt zit wel een verdwaalde kick tussen, de rest zijn van me zelf maar deze heeft zo'n lekkere drive :P.
De rm1x werkt fijn, maar als je er echt wat mee wilt moet je er eigenlijk wel een sampler bij hebben.
Ik heb zelf ook een mpc1000 gehad, waarvoor ik een rm1x en esi4000 moest verkopen om te kunnen betalen.
Maar om een label te starten mn mpc1000 weer verkocht en nu heb ik weer een rm1x en esi2000 :D.
Wel heerlijk compact met de mpc1000 en een koptelefoon op de bank jammen :okdan:, heerlijk ... achteraf... hehe
 
very nice!! peeeeter limonade :D wat is ongeveer de prijs van zo'n rm1x? het lijkt me namelijk wel een gaaf ding!
 
Back
Top