• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation Zero SL MK II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

shefida

Nieuwkomer
Lid sinds
23 juli 2008
Berichten
14
Had in november een novation ZERO SL MKII aangeschaft nu heb ik al die tijd geen tijd gehad om het te gebruiken en wil ik het bij deze aanbieden.
Alles is nog helemaal nieuw follie zit zelfs nog op het scherm enigste wat niet nieuw is zijn de software cd's die al uitgepakt zijn. Dus hij is helemaal compleet. HET IS ZEER DEGELIJK SPUL!!

Hier nog info

De Novation ZeRO SL MKII is een volwaardige DAW en plugin controller (voor live en studio gebruik) die via zijn display alle benodigde informatie laat zien aan de gebruiker. Een groot 144-karakter display, backlit LED knoppen en LED-ring encoders tonen de status van alle controllers. Snel mappen van alle 56 controllers is mogeklijk dankzij de Automap 3 Pro software. Kenmerken en spcificaties van de Novation remote Sl zero MKII: Verlichte controllers voor directe waarneming van de instellingen - Heldere leds rondom de enconders, backlit knoppen zorgen voor een direct overzicht van alle instellingen, zonder naar het computerscherm te hoeven kijken. Groot 144-karakter display - Bevrijdt de artiest van het computerscherm, alle belangrijke informatie wordt boven de knoppen getoond. Automap 3 Control Software< - De Zero SL MKII wordt geleverd inclusief Automap 3 Pro software waardoor onmiddelijk controllers aan faders, knoppen en potmeters kunnen worden toegewezen. MIDI control interface - De ingebouwde MIDI i/o zorgt voor uitgebreide besturing van aangesloten hardware zoals synthesizers en samplers. Crossfader - De Novation ZeRO SL MKII heeft een toewijsbare crossfader waardoor hij prima samenwerkt met software zoals Ableton. Programmeerbare 'soft feel' drumpads - Maakt de aanschaf van een drumcontroller overbodig, drum programmeren gaat zeer eenvoudig vanuit de ZeRO SL MKII. USB Bus Powering - Aangesloten op een laptop geeft het de absolute vrijheid! Inclusief Xcite+ bundel - Deze softwarebundel bestaat uit een groot aantal rechtenvrije loops en samples, een volwaardige soft synthesizer en Ableton Live Lite 7 Dj Software.

Heb je enig interesse kun je mij eventueel mailen:
shefida12@hotmail.com

Novation-Remote-Zero-SL-MKII.jpg
 
Bericht door een moderator:
Ik kan in het hele verhaal even geen richtprijs vinden. Dit is op synthforum wel verplicht dus graag nog even de richtprijs vermelden. Lees eventueel hier de marktplaats regels nog even door.
 
Sorry had dit op een andere site geplaatst en dit niet meegekopieerd
Richtprijs: 285,- incl verzending
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top