• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mackie Control Universal - met doos, handleiding e.d.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

stuff2world

Ingeburgerd
Lid sinds
5 september 2003
Berichten
60
Locatie
Amstelveen
Mackie Control Universal.

Prijs = EUR 300,-

Ik verkoop mijn Mackie Control Universal vanwege een aanschaf van controller en geluidskaart in 1.

De MCU heeft altijd in een rookvrije studio gestaan.

De prijs is momenteel aan de lage kant, aangezien fader 1 vervangen moet worden. Ik zal deze binnenkort zelf bestellen om hem daarna kompleet te kunnen verkopen voor EUR 450,-.

Mocht je dit echter dus zelf willen bestellen (kan gewoon via mackie voor +- EUR 50,-) dan heb je een complete MCU voor 350,-.

:eureka: Klein detail, maar wel zo eerlijk om te vermelden; bij de counterdisplay is 1 ledje niet actief. Als voorbeeld heb ik een afbeelding erbij - zie het eerste nulletje. Bij de electronicawinkel hebben kunnen ze hem voor 20,- vervangen. Mocht je het dat waard vinden.

Aankoopbon, doos, handleiding, panel layouts zijn allemaal aanwezig. Al met al een prima werkende MCU, met 1 fader replacement voor een scherpe prijs ;)

RX1F79zIZrfjyYDfSs+oLA==.jpg


hqnpBWq+g7lZAsZRGxgStg==.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top