• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Juno HS60, K4r, Yamaha A3000V2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rvooh

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
9 december 2002
Berichten
7.305
Locatie
la côte belge
Winteropruiming wegens overcompleet en plaatstekort:
---------------------------------------------------------------



Lexicon MPX550, stereo/dualmono kwaliteitseffect met de bekende Lexichip (24-bit)
2x jack en XLR, stereo S/PDIF
max. 16 parameters te editen per effect met uitgebreide midi controle en midi sync.
naast de "gewone" effecten ook pitch shift en dynamics (peak limititer, expander, compressor)
incl. originele manual en voeding
> 225 euro

soundonsound schreef:
As a replacement for the already fine MPX500, the MPX550 has a lot going for it, not least its extremely good reverb algorithms and its friendly user interface. Good reverb makes a lot of difference when mixing, so choosing to use something like the MPX550 in place of a plug-in or budget unit could make more difference to your music than you might think. The sound of the MPX550 is significantly better than the budget MPX100 and its direct offspring. Although it won't fool a 480L user, it comes closer to the sound of the PCM80s and PCM90s than you might expect, and its reverb quality is every bit as good as the MPX1. If you already have an MPX500, I don't think there's any pressing need to rush out and upgrade, as the basic reverb quality seems to be exactly the same, but given that the MPX550 costs no more in the UK than the MPX500 used to, the extra memories and dynamics algorithms are worth having if you're in the market for a new effects unit that does serious reverb



Yamaha sampler A3000 V2, dus met scsi en extra outputs, heel goede (en alom geprezen) effecten, 80mb ram, 2 GB harddisk, goede conditie, alle encoders werken, manual en originele doos inbegrepen.
(had er plannen mee, maar hij past niet goed in mijn scsi setup en heb nog 2 andere samplers, indien ik meer tijd en plaats had zou ik hem houden, want zitten echt leuke functies om mee te experimenteren)
> 139 euro





Roland HS-60 (= juno 106 met ingebouwde speakers)
De bekende juno synth, maar in een ander (en volgens mij althans mooier) jasje.
Alle voices werken perfect. De rest van de electronica is vorig jaar nog nagekeken geweest door analogue-renaissance.
Zeer goede staat, geen krakende knoppen. Speakers erop klinken enorm goed en luid. Heeft ook externe input. Heb zelf de Juno-60 dus deze is een beetje overkill
> 349 euro





Kawai K4r, digitale synth, incl: dikke lowpass resonante filter, 256 waves, 16ch multitimbraal, 6 outs, ring modulatie (awm), aparte drumkit. Is beetje overbodig geworden wegens soortgelijke gear. ik twijfel in feite nog of ik hem wel weg doe. Met Nederlandse handleiding (die overigens heel grappig is)..
> 120 euro




Spullen bevinden zich in Oostende, te midden van de Belgische kust. Versturen mogelijk (behalve de HS-60).
Alles bevind zich in uitstekende staat zonder vieze schade of sigarettengeur/kleur


Ik verkies cash boven ruil maar sta wel open voor een aanbod!
Foto's op aanvraag.
 
Komt nog bij:


Roland TR-626 :: toch wel een cool beestje maar overkill in mijn setup.
heel goed bruikbaar als drumsequencer voor bvb sampler of drummodule.
nootnummers in te stellen per key. Afzonderlijke outputs = zee van mogelijkheden!
sounds kan je up en down pitchen en volumes onderling regelen.. Ondergewaarde x0x bak, kan er meer mee dan met een 707!
> 100 euro (vaste prijs)




soms wou ik gewoon meer dan 1 studio.. dan kon ik al die spullen houden en productief blijven :halleluja
 
:verkoght: Lexicon MPX550 -> Verkocht! wordt morgen opgehaald


voor de rest: ruilvoorstellen mogen ook, wel geen interesse in VA's e.d.
vnl: synths, fx's, motu spullen

Dus nu nog:

  1. Yamaha A3000 V2
  2. Roland HS-60 (= Juno 106)
  3. Roland TR-626
  4. Kawai K4r
 
:verkoght: TR-626 is verkocht!


resteert nog:

Yamaha A3000 V2 -> 139 euro

Roland HS-60 (= Juno 106) -> 349 euro

Kawai K4r -> 120 euro


:yamaha:
 
bieden toegestaan!

ivm verhuis morgen een tijdje lastiger te bereiken.. maar goed, ik antwoord op elke PM dat ik ontvang dus gewoon geduld hebben
 
SCHOP!
ik bedoelde uiteraard dat lager bieden toegestaan is ;)

geen zin om als een gek te gaan afprijzen tot er iemand toehapt, noem je prijs of ruilobjecten


@mods: kan de titel aub gewijzigd worden in: "Roland Juno HS60, K4r, Yamaha A3000V2"
 
HS60 was al tijdje voorbehouden en is nu verkocht, blijven nog over:

Yamaha A3000 V2 met alle extras -> 139 euro
Kawai K4r -> 120 euro

Als ik het volumeknopje van de K4r mag houden doe ik 20 euro van de prijs (ontbreekt op mijn Kawai XD5, ;) )
 
Schopperdeschop

Nog steeds beschikbaar en onderhandelbaar..

als een mod dit leest, gelieve te titel te wijzigen in "TK/TR Yamaha A3000 v2 sampler, Kawai K4r synth".. bedankt!
 
Schop!


Die YAMAHA sampler MOET echt weg hoor.... Veel te veel samplers hier :(


Eender welke hardware ruil valt te bespreken.. Het ding moet eruit!


Moderators:
Yamaha A3000 v2 sampler, Kawai K4r synth als titel indien mogelijk.. bedankt!
 
Yamaha Sampler -> Verkocht.

Kawai K4r nog steeds beschikbaar - 120 eurootjes



als ik die filmpjes hoor twijfel ik toch wel weer een beetje!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top