Nieuwe Looperlative LP2 mini looper op NAMM

De Looperlative LP2 is een nieuwe mini looper die zijn debut zal maken op de NAMM, Looperlative Booth.6244, Hall A. Gezien de prijs en de feature set echt heel interessant. De voorlopige specs:

Undetermined street price of between $250 and $300

lp2-300x225.jpg


  • Midi Sync (in/out)
  • Balanced and UnBalanced Inputs (for microphones with tip/ring/sleeve jacks)
  • 20 db boost option on input
  • 20+ levels of Undo
  • Feedback with automatic Undo points at every 10% reduction of feedback
  • Record/Overdub
  • Play/Stop
  • Retrigger (One Shot)
  • Retrigger (Play Continuously)
  • Forward/Reverse
  • 1/2 Speed/Double Speed
  • 1/4 Speed/Quadruple Speed
  • Quantized Slice Replacement at these musical increments: 1/8, 1/16, for 4/4, 1/12, 1/24 for triplet 8ths and triplet 16ths
  • 1/7, 1/9, 1/10 for odd time signatures
  • 1/64 for glitching
  • Storage (and retrieval) of up to 8 loops on a 4 gig SD Card
  • Battery Operated (one 9v battery for 2 hours continuous play) or Wall Wart AC adapter
  • Compact Size
 
interessant ding: is ie nou mono of stereo? In beide gevallen zeker het overwegen waard: vooral die feedback mogelijkheid is een plus. Alleen benieuwd naar de prijs inclusief verscheping, belasting e.d.
 
Over smaak valt niet te twisten. Ik hoop dat hij net zo goed is als dat hij lelijk is. :)

Dit is een demo-model. De uiteindelijke versie wordt waarschijnlijk paars. Ik heb zelf een paarse LP1 en dat ziet er heel mooi uit, een beetje zoals de Emu Mo-phatt.

interessant ding: is ie nou mono of stereo? In beide gevallen zeker het overwegen waard: vooral die feedback mogelijkheid is een plus. Alleen benieuwd naar de prijs inclusief verscheping, belasting e.d.

Hij is mono. Mbt de prijs: Looperlative is bezig importeurs te zoeken, dus dan is dat shipping probleem opgelost.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen en evt wijzigingen.
 
Comic Sans Serif! AAAAAAAAARGH! RAAAAAAAA!
 
Gaaf ding! ben er al tijden over aan 't dubben.. mss dat dit apparaat me over de schreef trekt eens een looper te kopen :P
 
Back
Top