• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Clavia, Waldorf, Use-Audio, EMU E4Xt

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Acidfever

There's no "I" in denial.
Lid sinds
12 Maart 2004
Berichten
9.055
Te koop wegens overcompleet:

Ow, foto's op aanvraag en verzenden mogelijk op kosten ontvanger. Maar je bent ook van harte welkom om de boel op te halen.

Nord Modular Rack:
Iedereen wel bekend denk ik, 1000en mogelijkheden in 1 doosje.
Mag weg omdat ik ook een G2 heb. Eventueel inclusief M-audio Midisport 2x2 zodat je meteen aan de slag kunt.
Prijs: 375 euro

Use Audio plugiator:
6 Synths, een drumcomputer en een vocoder in 1 doosje.
Prima sounds, vooral de Moog en Proddysey zijn erg de moeite waard.
In prima staat: 275 euro.

Waldorf Blofeld:
Ook bekend bij de meesten denk ik. In dezefde staat als uit de doos (en inclusief doos uiteraard). Zonder sample expansion.
Prijs: 300 euro

EMU E4XT Ultra met HD mod:
Emu E4XT Ultra met removable harde schijf ipv de floppy drive.
Het gaat hier om een laptop schijf gemonteerd in een cradle op de plek waar normaal de floppy drive zit. in tegenstelling tot de standaard 2GB schijf die klinkt als een jet fighter is deze schijf van 120Gb Western Digital schijf muisstil.

Inclusief usb kabel waarmee je de schijf nadat deze uit de sampler is gehaald direct aan je computer kunt aansluiten voor het laden van samples.

OS: EOS 4.70, 128MB geheugen. Inclusief externe scsi cd rom speler en een zootje sound libraries.

Door de modificatie en cd rom: Prijs 375 euro.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top