DIY VST Player on stage

Ik zou zelf de uf-60 nemen en dan 2 midi controllers erbij plakken. Maar aangezien geld een belangrijke fenomeen is, komt'ie er nog niet. Maar ik ben rond aan het kijken.
 
Of een open labs voor een leuke prijs op de kop tikken, ben je gelijk klaar .. indien nodig ff het mainboard upgraden
 
Kan ik overwegen,maar dan zit je vast aan at zij op dat ding zetten wat controllers betreft. En als je het zelf dat kan je kiezen.
 
Chielio, aangezien ik een noob ben betreft pc's, zou je mij kunnen helpen wat betreft aanschaf pc onderdelen om mijn roland mkb om te toveren in een vst player. Als ik er een wil hebben kan ik net zo goed dat ding ombouwen.
Alvast bedankt.
 
Hey hitman,

Zou je graag willen helpen, echter heb ik me de laatste jaren totaal niet meer met pc onderdelen etc beziggehouden. Waarom zet je er niet een macmini in, met als voordeel dat je dan mainstage kan draaien? Met een pc moet je brainspawn forte software gebruiken, wat op zich wel aardig is maar wellicht wil je dat eerst ff demo-en voordat je hardcore aan de pc gaat :-). Zeker als je weinig ervaring hebt met pc bouwen zou ik er nog ff goed over nadenken! Zie dat je ook een muse receptor hebt (net als ik), voldoet die niet aan je vst wensen?

Sorry dat ik je niet kan helpen kwa pc hardware, maar daar zijn vast en zeker andere goede draadjes over
 
Dank je voor je antwoord. Mijn Receptor werkt niet goed, erg langzaam bij veranderen van geluid en soms moet ik hem opnieuw opstarten. Ik zit al te twijfelen tussen (weer) een pc en een mac. Aangezien ik plugins wil hebben weet ik niet zeker of deze allemaal ook voor de mac beschikbaar zijn. Research was ff gestopt tussen deze twee systemen.
 
Back
Top