Vote voor mijn remix van Tiesto's Knock You Out

hij is fijn :okdan:

Thanks Mischa!

Hij is serieus lekker! You are spinned;) (maak nu pas de link: Virkaz naar.. euh.. jou :)

Thanks Unic!

Ik zie trouwens dat ik al 34 spins heb. Dit is niets vergeleken met de nr1 (die heeft iets van 600+) maarja, tis een begin ;-)

Ik ben een beetje geïnspireerd door funk d'void (een van m'n helden). Kon alleen de vocoder niet vinden :duivels:

Op naar de 50 @ http://www.beatportal.com/remix/detail/knock-you-out-ft-emily-haines-b4rthmix/
 
Je hoeft deze thread toch niet te lezen? Ik heb je geen pb gestuurd. Verder begint de titel met "Please vote...". maw: je hoeft het niet aan te klikken.

Mompel: Doe ik een keer mee met remix wedstrijd en deel ik hier de track, is het nog niet goed... /Mompel
 
Ok...sorry voor mijn in jou ogen te heftige reactie...je hebt me idd niet gemaild..Haal dan die "please" weg..makes about 60% difference. Ik zal je niet veroordelen over je remix plannen etc..ik zal eens luisteren..ok?

gr
 
Kijk, zo kan het ook :okdan:

Ik zal please ff laten verwijderen, dat klinkt ook wel wanhopig.
:mega:
 
Wat een positiviteit allemaal hier. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er totaal niet lovend over ben!

Helemaal in het begin, die kick met die spacy pad, dat is heerlijk, ik dacht meteen: dit gaat het helemaal worden.

Dan komt daarna in een klap een shitload aan instrumenten erbij die allemaal net zijn plekje niet hebben, niet lekker in de mix, bas veel te hard, niet groovy, sound is ver te zoeken hierdoor, ook de timing van vele kleine details zitten net niet lekker helaas.

Het geheel is vol, maar toch leeg. Het geeft geen voldaan gevoel. Percussie doet amateuristisch aan.

De vocalen liggen trouwens wel lekker in de mix!

Zo, dat moest ik even kwijt. :)
 
Back
Top