Wat vragen over de Yamaha A3000

Ik denk dat ik het gewoon zelf niet goed doe. De ruis zit uitsluitend op de inputs. Ik hoor de ruis tamelijk goed als ik zowel het main volume als het recording volume maximaal zet. Misschien moet ik dat dus niet doen. Bij maximaal input volume gaat de boel sowieso clippen dus ik moet de boel gewoon wat minder hard zetten.

Na een paar dagen gespeeld te hebben met de A3000 heb ik hem toch in de verkoop gegooid. Niet mijn ding. Ik vind het veel en veel te traag werken. Ik ga toch voor een S6000 in de toekomst denk ik.
 
Ik denk dat ik het gewoon zelf niet goed doe. De ruis zit uitsluitend op de inputs. Ik hoor de ruis tamelijk goed als ik zowel het main volume als het recording volume maximaal zet. Misschien moet ik dat dus niet doen.

Is lang geleden. Mij is nooit een enorme ruis opgevallen. Heb maar een half jaar echt gesampled met de A3000. Daarna gewoon bewerkte samples van de computer ingeladen.

Bij maximaal input volume gaat de boel sowieso clippen dus ik moet de boel gewoon wat minder hard zetten.

Dat klopt. Daarna altijd normalisen.

Na een paar dagen gespeeld te hebben met de A3000 heb ik hem toch in de verkoop gegooid. Niet mijn ding. Ik vind het veel en veel te traag werken. Ik ga toch voor een S6000 in de toekomst denk ik.

Die S6000 zal voor jouw gevoel niet veel sneller zijn.
 
Back
Top