Welk model is voor mij? Wil ik teveel, voor te weinig?

Toch kan ik geloof ik niet vinden wat je bedoelt. E-58? 100 euro?
Heb je een link ofzo?
 
Heb zo'n beetje leren spelen op een e70 :) staat nu nog bij mn ouders. Ding heeft ook een extra bas box onderin, kan die nog flink mee blazen ;) hij's alleen wel erg zwaar, en bovendien ook heel oud.

Kan je niet gewoon een koptelefoon opzetten? dat verruimt je keuze zo enorm namelijk...
 
die zwaarte valt toch wel mee , iets van 9,8 kg of zo ?
 
14.4 kg volgens google, 't is ook echt een flink bakbeest voor zn 61 keys hoor. Ik zou daar echt geen trein mee in willen.
 
dan de wat kleinere inderdaad bv e15/16 die zijn wel wat beperkter , maar 5 octaaf aanslaggevoelig, speakers, minder dan 10kg en om en nabij de 50euro
 
Een vriend van me heeft een yamaha p-60 (ja ik had gelezen dat je geen yamaha wilt :) ) 88 gewogen toetsen en 16 kilo. Volgens mij heeft die bijna alles wat je wil + binnen budget... Zelfs boxjes zitten er op : ) En het verschil in piano-achtig spelen met mijn midi keyboard thuis (dx7) is toch wel erg groot. Juist omdat je harder moet rammen, dat is juist beter voor een overtuigende pianoklank lijkt me.

Die Roland E-keyboardjes sorry hoor, maar dan sta je echt voor lul on stage ja toch.

Ten tweede vraag ik me af of er uberhaupt gewogen toetsenborden zijn met aftertouch? Volgens mij heeft een Nord Electro 3 (ik noem maar wat :{ ) ook geen aftertouch
 
koop anders een lekkere kurzweil en een klein portable versterkertje .
 
De tekst is natuurlijk anders, dat kan gewoon niet anders. En ik ben toch niet erg gelovig dat het er zoveel op kan lijken. Dit nummer heb ik echt zelf geschreven er kunnen altijd herkenbare stukken in voorkomen, dat zul je altijd zien. Wat ik bedoelde: Weet je nog een stukje tekst? Dan kan je vaak het nummer achterhalen!

--Ben

Ik was 7 of 8 jaar oud, dus da's meer dan 30 jaar geleden. Stukjes text weet ik echt niet meer. Maar het piano spel in het beginstukje is precies de melodie van't nummer en als de zang begint had ik zoiets van, hey dat ken ik.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top