Jean Michel Jarre 2010

Hierbij wat geschoten plaatjes van mijn kant. Ik heb ook wat filmpjes gemaakt, maar werd ineens door een strenge guard op mn vingers getikt dat filmen nicht was allowed..:(

Verder werkelijk een prachtig optreden. Aangezien we in het middelste blok voor het podium zaten, heeft dit concert meer impact op me gehad dan Ahoy (release Oxygene 7-13)..

En verder had ik inderdaad het gevoel dat het merendeel ouder was, maar dat ik zelf in het gezelschap was van mijn jonge vriendin op hoge hakken was een prettige bijkomstigheid..;) (verjaardagscadeautje van mij voor haar..:D)
 

Attachments

  • IMG_0753.jpg
    IMG_0753.jpg
    108,5 KB · Bekeken: 116
  • IMG_0760.jpg
    IMG_0760.jpg
    116,5 KB · Bekeken: 115
  • IMG_0762.jpg
    IMG_0762.jpg
    126,2 KB · Bekeken: 115
  • IMG_0769.jpg
    IMG_0769.jpg
    115,2 KB · Bekeken: 115
Komt Jarre ook nog naar nederland dit jaar?
Ik was er vorig jaar in de HMH bij en dat vond ik al hartstikke vet.. Het is weer tijd voor een nieuwe lading JMJ *live* wat mij betreft:D
 
entree 69 euro, dat is omgerekend (mag niet meer doe ik nu ff wel) dus 150 gulden..
 
Ik ben erbij:D
 
Ik vind 80 euro nog wel mee vallen,, zeker voor zoets groots. Er zijn concerten geweest die 120 / 150 euro kosten aan entree van mindere bands.

Aan het eind vd maand koop ik mijn kaart
 
Vorig jaar geweest en was Ć©rg vet, dit jaar is de show inderdaad nog vetter maar ik kies er toch voor om de week daarop naar Timewarp te gaan :)
 
Het concert in Oberhausen was hetzelfde als degene die in Ahoy gaat komen? (Zelfde tour, dus lijkt me namelijk wel..)

Zo ja, wat werd er zo ongeveer allemaal gespeeld? Nog veel oud werk a la Oxy/Equi? Of was dat slechts bij de 2008 tour..
 
Het concert in Oberhausen was hetzelfde als degene die in Ahoy gaat komen? (Zelfde tour, dus lijkt me namelijk wel..)

Zo ja, wat werd er zo ongeveer allemaal gespeeld? Nog veel oud werk a la Oxy/Equi? Of was dat slechts bij de 2008 tour..

Het is nog dezelfde world-tour als vorig jaar, maar dan met de nieuwe videowalls....

Tracklist zal ongeveer hetzelfde zijn als in 2009, als je goed zoekt op wikipedia vind je een aardige voorzet, ik zet hem bewust niet hier op SF!

Zoals ook aangegeven is op wikipedia gaat de show daarna waarschijnlijk door naar de VS, Aziƫ en Australiƫ.... waarschijnlijk zien we JMJ voorlopig dus niet terug in NL.
 
Even gekeken, en, de nummers waar ik het voor zou doen staan er allemaal bij :D

Binnenkort maar even een kaartje halen..
 
Heb het er net ook met Bob over gehad, maar het lijkt op een mini-meeting :D
 
ik heb mn kaarten en ik ga samen met mn moeder. Die is die dag jarig en net genezen van kanker, dus die heeft dat wel verdiend.
 
Back
Top