Jean Michel Jarre 2010

Hilltree

SoundDesign and MusicArts
Lid sinds
28 december 2004
Berichten
6.496
Locatie
Winethereswick
http://www.jeanmicheljarre.com/tour-2010

"With his forthcoming World Arena Tour, Jean Michel Jarre invites the audience to journey into his singular universe; to immerse themselves totally in his world of timeless music and vision, in place and time. He promises with this unique and brand new super production to share the energy of his macro concerts with the emotions of an arena experience. With the fusion of analogue synthesisers, cutting-edge digital technology, oversize HD video projections, spectacular lasers design and lighting choreography he has conceived a show that encapsulates his signature expression and talent for creating milestone events.

Jean Michel Jarre is an innovative artist who has entertained and thrilled millions of people live and has broken several world records with attendance figures. His electronic music and singular performances have travelled the globe and left their imprint on major landmarks from Houston's Skyline, to China, to London's Docklands to the Pyramids of Egypt, to Moscow and …

He has just concluded a sell-out tour of Europe celebrating the 30th Anniversary of the release of his break-through multi-million selling album, Oxygene.
For his upcoming World Arena Tour he has conceived a spectacular high tech production especially tailor made for arenas where he will perform music from all of his best selling albums.
Jarre revolutionised the out-door concert format with his city-scale events. For this World Arena Tour he aims to break new ground and deliver yet again a unique concert experience. "

Ik heb de kaarten van het optreden in Oberhausen al binnen [lekker dichtbij]
 
Is dit nu dezelfde show als laatst in de Heineken Music Hall?
 
Het is in ieder geval niet uit die serie tours, het is de 2010 tour... nou denk ik niet dat hij zn laser harp thuis zal laten maar ik geloof niet dat het een copy van die show is... Hoe dan ook, ik heb er zin in :)
 
Hmmm.. op de 1 of andere manier de aankondiging hiervan gemist.

Affijn Luik is dichtbij genoeg en zit zelfs nog behoorlijk vooraan! :okdan:

@Hilltree: beetje laat, maar alsnog dank voor de tip!!
 


Nog even een youtube filmpje van de bayrische rundfunk, als inleiding van de aankomende tour.
Mooi detail is dat jarre zijn oude gear een nachtje laat opwarmen, met zonodig een verwarming erachter.
 
Hehe goed om te lezen dat ik niet de enige gek ben die dat gelooft van dat warmer worden :D
 
Is dit stukje ook te krijgen zonder dat kansloze duitse gekwebbel er tussendoor?
 
Is dit stukje ook te krijgen zonder dat kansloze duitse gekwebbel er tussendoor?

Wat is er zo "kansloos" aan dat Duits? Duits is een normale taal, hoor. En als je opgelet had op school had je dat nu ook enigszins kunnen spreken/verstaan.
Bovendien is het afkomstig uit een Duits tv-programma, dus is het niet raar dat er Duits "gekwebbel" tussendoor zit!!!
 
Ah, leuk om te lezen dat er meer mensen even over de grens naar Oberhausen gaan. We hebben de kaarten al besteld in september, dus het mag zo langzamerhand ook wel eens maart worden.
 
Was super

Was super

Was zeker vet! :halleluja die L-ACOUSTICS deden hun werk goed 8)

894434377_5_c-rZ.jpeg


894446827_5_CcBI.jpeg


894447715_5_-cAl.jpeg
 
Ik wil voorop stellen dat ik dit niet lullig bedoel maar zit zon zaal nou niet voor 80% vol met overjarige synthfreaks? kan me nou niet voorstellen dat JMJ zo populair is bij de jeugd. Please do not take offence!
 
Ik wil voorop stellen dat ik dit niet lullig bedoel maar zit zon zaal nou niet voor 80% vol met overjarige synthfreaks? kan me nou niet voorstellen dat JMJ zo populair is bij de jeugd. Please do not take offence!

Ik moet zeggen dat het een erg gemengde samenstelling was qua publiek, iets wat ik erg leuk vond om te zien... :)
 
Ik moet zeggen dat het een erg gemengde samenstelling was qua publiek, iets wat ik erg leuk vond om te zien... :)
Mja, dat viel mij ook op.
Het was een echte 8 tot 88 gebeuren.
Van oude langharige [ex]hippies tot jonge meisjes op hoge hakken , en kids onder de 10.
Het had net zo goed een doordeweekse voorstelling bij de Efteling kunnen wezen ;)
 
Ok koel dan blijkt maar weer eens dat men niet uit moet gaan van zelf genomen menigen. :) Jeetje mn Nederlands is wel heel slecht vandaag weet echt ff niet hoe ik het moet zeggen...
 
Back
Top