En de problemen blijven zich maar opstapelen..

Elec_Trix

Stamgast
Lid sinds
12 oktober 2008
Berichten
194
ik ben nog op zoek naar de Swift Syncro CARDreader driver voor MAC (!!!)
had er één liggen.. blijkt dat hij vr f***ing windows is
(kan em nergens vinden op internet)

overstappen naar mac heeft zo zijn nadelen blijkbaar.. :bekdicht:
 
bedrijf lijkt niet meer te bestaan?

zou -denk ik- gewoon moeten werken..

kan je hem zien als bij je systeemprofiel kijkt? ( Appel -> Over deze mac ->Meer info -> USB )


edit: bedrijfsite lijkt al lang uit de lucht (via web.archive.org kan je checken)
Probleem slelt zich dat zo'n driver mogelijk toch niet werkt op je (intel) mac. normale card readers werken zonder driver. ben je zeker dat je een driver nodig hebt?
als het dus niet werkt heb je 2 opties: virtual machine draaien in vmware of parallels oid. of gewoon nieuwe cardreader kopen, kost denk ik praktisch niets?
 
Alle info die ik kan vinden over de CARDReader is dat hij draaide onder Mac OS 8.5.1 en hoger. Dat betekent dus Classic en dat wil nog wel eens niet werken onder Mac OS X.
Als je hem echt niet aan de praat krijgt, en je wil deze absoluut gebruiken dan kun je ook overwegen van Tweedehandsmac een gratis mac op te halen of voor een paar tientjes. Mac OS 9 er op en draaien maar.
 
Flikker die ouderwetse card reader eruit en koop gewoon een werkende voor mac OS X.
 
- Om vragen over een vrachtwagen te gaan stellen op een synthesizerforum vind ik wat te ver gaan
- Het zou automagisch zonder driver herkend moeten worden net zoals een USB stick. Is dat niet het geval is het sowieso een slechte cardreader.
 
Ik moest hem even een paar keer lezen voordat ik hem snapte.

mac2.jpg
 
ja bon.. als ik hem aansluit, brandt het enige lampje dat er op zit.. dus volgens mij werkt hij prima! maar ik zie nergens een icoontje verschijnen dus dacht ik dat ik een driver nodig zou hebben? Er is in ieder geval een Windows driver..
gnndtss.. Ik denk dat het idd de beste oplossing is om een nieuwe te kopen..
 
nja.. het ligt aan mij waarschijnlijk :)
geen zin om oude troep overboord te gooien
 
Back
Top