Yamaha CS6x - België

Status
Please reply by conversation.

Keybern

Ouwe rot
Lid sinds
15 Maart 2009
Berichten
1.458
Hoi,

ben op zoek naar een Yamaha CS6x, functioneel volledig in orde, en optisch niet te zwaar geleden. (mint condition zou natuurlijk ideaal zijn)

Liefst in België, omgeving Vlaams-Brabant, Leuven. Maar Brussel, Mechelen, Antwerpen, Hasselt, enz. zou nu ook weer geen ramp zijn.

Ik vind 250 euro een mooie prijs voor een CS6x die volledig in orde is. Nu, er valt te onderhandelen he.

Ik sta ook open voor expansion kaartjes.
 
da's veel, 250 hele euro's , , of is dat omdat ie eigenlijk bezorgd moet worden...
maar dat nog uit onderhandeld moet worden..?..slim hoor !!

weet je wat, beter is om nog wat hoger=lager in te zetten..het zijn hier voral Neder-landers he..dus zou er gewoon een 1 bordje erbij eisen,

want die paar belgen hier rondhupsen weten wel beter natuurlijk.., op zoek naar bargains die wij domme NL-ertjes laten liggen..? nee he..

heb je overigens het CS6X/2X/8X draadje hier op synthforum gelezen..?

Murc: CS6X liefhebber..
 
Murc, ik begrijp niets van je post.

Wat wil je zeggen met heel dat België vs Nederland gedoe ? Uit mijn mond zal je nooit "domme NL-er" horen komen hoor. Ik zou hier anders maar op een dom forum zitten ;)

Ik zeg 250 omdat ik hier in belgië iemand gevonden heb die dat ervoor vraagt. Heb nooit gezegd dat ik er niet méér voor zou willen geven. Maar je kent dat: PLG-kaartje erbij, hup nog eens zoveel bovenop de prijs.
Ik heb nu eenmaal een beperkt budget.

Kom gerust eens naar België, dat is hier zo kwaad nog niet. :biertje:
 
aan mijn vriendelijkere forumgenoten:

vergeet bovengenoemde prijs, die heb ik vermeld omdat ik dacht dat dat de richtlijnen waren voor dit soort topics (te koop / gezocht).

Just name me your price and I'll think about it.
 
Murc, ik begrijp niets van je post.


Murc is zeker en vast al duidelijker geweest in het verleden :D

Maar toch denk ik dat je het verkeerd begrijpt Keybern. Tussen de lijnen door begrijp ik net dat hij je wil waarschuwen dat je prijs te hoog is...

Mijn gedacht hé
 
Alleee he ..lezen is 1, begrijpen is 2..he, of nie
zal wat hulp toesteken om het te duiden....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Yamaha CS1x met Blue Book en edit software
Ook met pijn in het hart gaat deze weg, maar ik kan liever naar iemand die hem gebruikt.

Yamaha's eerste Analoge Emulatie keyboard. Werkt met een matrix om parameters aan te passen, en alle opties zijn via MIDI aan te sturen uiteraard. Attack, Decay/Release, Cutoff en Resonance knoppen zijn voor het grijpen, plus nog twee assignable knoppen. Met deze synth kun je ook sounds layeren, en zodoende de vettigste pad maken die je ooit hebt gehoord, of de vettigste bass sound.

De orginele adapter komt er bij, met een hoop handleidingen, én de beruchte Blue Book. Twee van de boekwerken hebben een kaft waar iets uit geknipt is door de vorige gebruiker. Dat is eigenlijk het enige minpunt denk ik.

Er is ook een stukje software voor, die ik zelf nooit heb gebruikt maar wel in één oog opslag kon zien dat het heel krachtig is, en dat het het programmeren van de CS1x in ieder geval flink wat makkelijker maakt. Deze software heb ik niet op hardcopy, maar kan ik altijd even ergens uploaden en via een PM sturen, of mocht je hem op diskette willen dan kan daar voor gezorgd worden.

Vraagprijs is 300 euro, of een heel goed bod.
 
300euro voor een cs1x !?!?!. komop mensen, dat is echt teveel. 175-200euro max. mits in hele goede staat. Sorry hoor, voor het geval je het niet met mij eens bent maar dan moet je het ook maar niet in deze draad aanbieden.
 
zo te zien is niet iedereen het met je eens, Murc.

Maar goed, dit is hier wel mijn thread he. Ik zoek een CS6x, niet een overpriced CS1x. Hup hup, wegwezen hier :D
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top