• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Kaoss Pad 3 / Akai XR20 Drumcomputer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Lid sinds
16 juli 2008
Berichten
1.184
Locatie
mijn hok in E-Troid
Ik heb de volgende in nieuwstaat verkerende instrumenten te koop :

4921.jpg


- Korg Kaoss Pad 3

Naast een gewone USB-midi controller, is de Kaoss Pad 3 een echt instrument geworden. Nieuwe effect algoritmes en synthy klanken, afkomstig van de Radias, zijn toegevoegd en het sampling gedeelte is eveneens behoorlijk uitgebreid. De nieuwe pad belichting bestaat uit 64 leds in een 8 x 8 configuratie onder de pads voor meer visuele feedback en informatie; er kunnen zelfs boodschappen door de pads scrollen. De Kaoss Pad 3 komt met 128 effecten waaronder veel nieuwe types. Er zijn vier sampling bank knoppen om on the fly op te nemen, af te spelen, te loopen, etc. Naast line in heb je ook een microfoon ingang en de samples zijn op te slaan als Secure Digital (SD) (of verzendbaar naar de Mac/PC).

  • Effects: Filter (Low-pass / High-pass / Band-pass / 72dB/oct.
  • and Low-pass), Isolator & Distortion, Talk-Filter, Flanger,...
  • Sampler:
    • Sample Memory: Up to 16 beats X 4 pads at tempos of 73 BPM and higher, Up to 8 beats X 4 pads at tempos of 72 BPM and lower, 100 samples maximum when using SD card
    • Sampling: 16 bit, 48 kHz
    • Convertors: 24-bit A/D, D/A
  • Mic (1/4\") input with trim knob
  • Line In L,R (RCA)
  • Headphone (1/4\" Stereo) with volume
  • Line Out L,R (RCA)
  • USB: Type B
  • MIDI: IN/OUT
  • Data Storage: SD Card
  • Power Supply: DC 12V; 700mA
  • Dimensions: 8.27\" x 8.9\" x 1.93\" (W x D x H)
  • Weight: 2.87 lbs
Korg Kaoss Pad 3 word geleverd in de originele doos en bijhorende zaken zoals de manual, adapter, software...etc...
Als extra lever ik er ook nog 2 maal een Jack - Jack kabel bij voor de Effects Send In / Out !

Vraagprijs incl. verzendkosten 260 Euro !


akai.jpg


- Akai XR20 Drumcomputer

  • Over 700 sounds produced by Chronic Music
  • 99 Preset patterns and 99 User patterns
  • Backlit LCD
  • Bright, glowing, backlit pads that follow the beat
  • Microphone input and Headphone output
  • Pattern Play Mode - Different patterns can be triggered from individual pads
  • Drum Roll / Note Repeat feature for realism and expression
  • Battery Power capability and AC Adapter
  • 32-voice polyphony


Inputs:

  • One 1/4" mic
  • Two 1/4" footswitch
  • One MIDI
Outputs:

  • One 1/4" stereo pair (main)
  • One 1/4" stereo (aux)
  • One 1/4" stereo headphones
  • One MIDI
Akai XR 20 Drumcomputer word geleverd in de originele doos en bijhorende zaken zoals de manual, adapter...etc...
Daarbij lever ik ook het aankoopsbewijs erbij (Mtec Music, 22 Jan. 2009, 2 Jaar garantie).

Vraagprijs incl. verzendkosten 225 Euro !
 
Zal even een correctie maken op wat ik lever bij mijn KP3 (tx voor de opmerking Ignitro)...men moet het volgende lezen :

Als extra lever ik er ook nog 2 maal een Tulp naar Jack kabel erbij voor de Effects Send In / Out !
 
Okay gentlepeople....bij deze dan maar een bodemprijs aanbieding....

Bij deze bied ik de Akai XR20 Beat Production Center aan voor 200 Euro incl. verzendkosten !!!

Men kan hem ook af komen halen in Eindhoven onder het genot van een bakkie thee, koffie of fris....en ja...kan zelfs ook een koud pilsje aanbieden... ;)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top