Gameboys a gogo - Bitstep (4 bit dubstep)

wat heeft 'bit' er mee te maken eigenlijk?

Laat ik het uit proberen te leggen: daar het met een gameboy, die 4 BITs geluid voortbrengt(wat mijns inziens niet "normaal" is in het 24 bits tijdperk)
, gemaakt is, leek het me wel toepasselijk een verwijzing naar de bitrate in de titel te verwerken.



Maar eigenlijk moest het beestje gewoon een naampje hebben en had het van mij ook heel anders mogen heten. Dus heb je een suggestie sixtrack(???), be my guest.
 
Laat ik het uit proberen te leggen: daar het met een gameboy, die 4 BITs geluid voortbrengt(wat mijns inziens niet "normaal" is in het 24 bits tijdperk)
, gemaakt is, leek het me wel toepasselijk een verwijzing naar de bitrate in de titel te verwerken.
mja, een blokgolf is ook maar 1 bit...
 
Dank voor de comments, Ik ben gelijk aan m'n 2e nummertje begonnen. Post hem wel als die af is.
 
Reported Attack Site!

This web site at files.getdropbox.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.
 
Reported Attack Site!

This web site at files.getdropbox.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

Heb ik nog nooit problemen mee gehad. Dropbox is gewoon een soort van fijne yousendit. Je kunt het idd. Misbruiken door er virussen/ spyware mee te verspreiden, maar volgens mij kun je die nog niet in een mp3 verstoppen.
 
de melodieen, sound en groove klinken mij wrang in den oren
 
Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.
goh wat gek he? tsja het is wederom zo'n gratis service dus grote kans dat the men in black er achter zitten :maffia:
 
hm..
 

Attachments

  • Afbeelding 1.png
    Afbeelding 1.png
    53 KB · Bekeken: 38
Back
Top