• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Harddiskrecorder BOSS BR1600CDRW

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Lid sinds
22 januari 2003
Berichten
13.961
Locatie
在一種幻覺
Te koop:

Wat:
BOSS BR1600CDRW harddiskrecorder in NIEUWstaat.

Info:
Roland/BOSS-site - BR1600CD

Wat zit er bij:
(uiteraard) Orginele doos, netsnoer/voeding, o.a. NL-se handleiding (Bijbelformaat..), CD-R met update naar OS 2.0 (geen tijd gehad om dat er zelf op te zetten..), orginele bij geleverde (limited edition) CD met "the most useful, flexible, customizable drum library ever" [staat op de CD..], 40 GB schijf (ingebouwd..duh..) en uiteraard een CD-RW-fikker (guess what: óók ingebouwd!!).

Waar:
Venray, Noord Limburg

Waarom:
In die paar jaar dat ik 'm heb, heb ik 'm 3 à 4 keer aangehad en 1x iets opgenomen. Voor de rest heeft ie goed verpakt veilig in een droge kast gestaan.
En ik wil ander gear gaan kopen.

Vraagprijs:

Aangezien ie vrijwel nieuw is en €1149,- nieuw bij Thomann (26 Juli 2009) kost, lijkt me €750,- een hele nette vraagprijs. En ja dit is inclusief testen en koffie en/of biertje/fris. ;)

FOTO'S!!:
 

Attachments

  • BR1600 overview.JPG
    BR1600 overview.JPG
    71,5 KB · Bekeken: 43
  • BR1600 01.JPG
    BR1600 01.JPG
    86,3 KB · Bekeken: 34
  • BR1600 display.JPG
    BR1600 display.JPG
    71 KB · Bekeken: 36
  • BR1600 02.JPG
    BR1600 02.JPG
    73,5 KB · Bekeken: 36
  • BR1600 back.JPG
    BR1600 back.JPG
    96,4 KB · Bekeken: 38
MEER (is beter) foto's!

[btw, de vlekjes/spikkels zijn stofjes en/of slechte foto quali van m'n gsm.. Er zijn GEEN krasjes oid te bekennen., maar dat is zo te checken bij bezichtiging]
 

Attachments

  • BR1600 headphones.JPG
    BR1600 headphones.JPG
    60,3 KB · Bekeken: 39
  • BR1600 CDRW.JPG
    BR1600 CDRW.JPG
    66,5 KB · Bekeken: 38
Gereserveerd t/m woensdag a.s.

:erm: vlotjes.. vraag ik tòch (te) weinig dan..?
 
En (uiteraard) verkocht.

:slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top