Beat Thang verkrijgbaar(?)

De hele marketing van dit ding is een joke en maakt de hiphop scene belachelijk maar het scoort wel bij een bepaalde groep
DAt ze zich zo presenteren snap ik wel want zo val op tussen alle andere gear die mensen aan de consument willen slijten

Haters spammen forums vol en de wannabe gangstars kunnen niet wachten tot het uitkomt het hele marketing gebeuren werkt dus wel

Het zal aardig verkopen al lijkt 1000,- me teveel geld voor de groep die ze proberen te bereiken

De manier waarop ze het presenteren vind ik nogal kinderachtig
Al die slang talk en onzin maakt het alleen maar moeilijker om ze serieus te nemen.
Maar goed daarbij behoor ik ook niet tot de groep waar de marketing zich op richt

:maffia:
 
wat hij hier doet gaat ook met twee sci TOM's incluis contempory en special effects kaarten :D



vanaf 4:40 is het ook grappig : als dat hip hop is :D
 
als het echt goed spul is zal ook de grootste marketinghater alsnog overstag gaan als de hype is gezakt.

Waar ze op hopen is dat als de hype (lees: hun marketing activiteiten) over is dat ze genoeg gebruikers hebben die de promotie voor hun doen.

Het blijft een wat rare discussie, dit ding (thang) is duidelijk een entry level thang. Ten eerste zullen de gebruikers geen referentie met andere gear hebben en ten tweede zullen ze hun aankoop voor zichzelf rechtvaardigen door te geloven dat het echt de shit is.

Ik ben er echt van overtuigd dat dit niet gaat werken, niet omdat het apparaat niet tof is, maar omdat de prijs gewoon veel te hoog (vooralsnog).
 
Mmm entry level... volgens wat ik heb gehoord moet dat niet direct onderdoen voor een MPC 1000. Natuurlijk voor zover je op de specs kan voort gaan, want er is nog altijd geen echt teken van leven.

Wat hun bij de (semi-)pro's dood maakt is hun belachelijke marketingtactiek en het lichtelijk overdreven uiterlijk (er zijn er zelfs met een MPC die elk ander apparaat met LEDs achter de pads direct afdoen als speelgoed, dus laat staan dit). De zogezegde CEO etc van die Beat Kangs is zelf meestal niet in staat van op vragen een deftig antwoord te geven op de forums. Ook mensen die gepreorderd hebben, hebben al mogen kennis maken met hun expertise.

Dus als het er ooit komt zullen de enige kopers zijn deze die het geld hebben en zich niets van dat imago aantrekken. Als blijkt dat bij de release (ooit) het tegenvalt is hun kruis getekend.
 
Heb nog geprobeerd iets te vinden omtrent de Beat Kangz op Namm 2010....maar het enige wat er is te zien is een vaag filmpje dat ze zogenaamd aanwezig zijn op de Namm...maar ziet er meer uit als een vanuit het publiek en in het hotel filmpje....
Oftewel...ze stonden niet op de Namm met de hardware versie....wat een vapor...

 
Dat zeggen ze al de hele tijd op hun forum.... :stupid

http://createdigitalmusic.com/2010/01/17/a-new-theme-in-music-technology-slow-development/#more-9134

Two hardware products revealed this week in functioning, working order had been separately accused of being vaporware, because they didn’t come out right away – perhaps an indication of the increasingly-compressed perception of time in technology. The Beat Kangz Beat Thang drum machine and Teenage Engineering OP-1 synth/sampler/instrument are now each nearing shipment
 
En bij die OP-1 opmerking kun je ook je vraag tekens zetten. Op het filmpje op Sonicstate wordt gesproken over een beta dit jaar en shipment einde van het jaar, begin volgend jaar.
 
http://createdigitalmusic.com/2010/01/17/a-new-theme-in-music-technology-slow-development/#more-9134

Two hardware products revealed this week in functioning, working order had been separately accused of being vaporware, because they didn’t come out right away – perhaps an indication of the increasingly-compressed perception of time in technology. The Beat Kangz Beat Thang drum machine and Teenage Engineering OP-1 synth/sampler/instrument are now each nearing shipment

Mooi dat je dit stelt.... :okdan:

Waarom was Teenage Engineering wel dan aanwezig met een stand op de Namm10 met meerdere werkende prototypes...terwijl ik van een hardware prototype van de Beat Kangz geen nieuws heb vernomen op de Namm...??

Als ze zo snel op de markt verschijnen...had ik toch iets werkends moeten zien toch...
 
Mooi dat je dit stelt.... :okdan:

Waarom was Teenage Engineering wel dan aanwezig met een stand op de Namm10 met meerdere werkende prototypes...terwijl ik van een hardware prototype van de Beat Kangz geen nieuws heb vernomen op de Namm...??

Als ze zo snel op de markt verschijnen...had ik toch iets werkends moeten zien toch...

Ik las het ook maar in dit artikel, ik weet niet of het waar is en eerlijk gezegd interesseert het me verder ook niet. Het artikel daarentegen is wel leuk leesvoer en sluit heeel goed aan bij deze draad ;)
 
Misschien zijn ze niet meer welkom op de NAMM. Ze schijnen zich vorig jaar wat te hebben misdragen (toen ze overigens meerdere werkende prototypes bij hadden).
 


Nou heb ff wat youtube filmpje bekeken van deze machine.. waaronder bovenstaande link...

En het lijkt gvd wel een of andere tell sell reclame..Ze benoemen functies alsof dat state of the art is en nergens anders vertoond is, maar sorry hoor.. Ik ben nog niets tegengekomen wat een MPC niet kan.. Bovendien ziet een MPC er stoer en degelijk uit.. en is dat ook..

Dit plastic ding willen ze er stoer en degelijk uit laten zien, maar komt op mij over als een apparaat wat je in een kinderbox plaatst zodat die kleine er op kan drukken en geluidjes hoort...

Bovendien lijkt de sequencer lang zo strak niet als die in een MPC.. Nou vergelijk ik het met een MPC 5000 en die is wel duurder, maar ik denk dat je met een ander type MPC alsnog de vloer kan aanvegen met deze beat thang...

Heb er natuurlijk niet zelf mee gespeeld.. maar mijn (voorlopige) conclusie is.. dat het niets nieuws is.. en dat ze de strijd met een MPC niet gaan winnen..
 
tik voor 250-350 een Emu MP7 op de kop en/of een mpc500 en je kunt veel meer voor minder geld en er zitten ook niet van die fopspenen op.
 
Nu een filmpje van een serieus(?) prototype. All them blue's blurres my vision and makes me go nightblind... :D

Mooi display!




 
Back
Top